ik stuurde een cadootje met geen geldwaarde en de ontvanger kreeg een rekening van 94,10 euro Alles was al betaald 80 euro niet echt leuk ook laatste keer jullie te gebruiken. Dus bijna 200 euro om... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Pakje uit UK door verzender op 10/01/24 afgeleverd postkantoor en daar ingelogd. Status op 26/01/24 nog steeds advised en niets terug te vinden met trackingnummer? Waar is mijn pakje? Verzender heeft... Toon meer
Ik wacht al weken op een pakket. Niemand kan mij vertellen waar het pakket op dit moment is. Het pakket heeft enige tijd bij de douane gelegen en heb hiervoor een behoorlijk bedrag moeten betalen om... Toon meer
Erg snelle levering! De verwachtte levertijd was 14 juli, maar vandaag 7 juli heb ik de levering al ontvangen! Gelukkig is het bij mij wel goed gegaan, dus het duurt niet altijd lang.
Bedrijf heeft geantwoord
Bedrijfsgegevens
Over Parcelforce Worldwide
Geschreven door het bedrijf
We appreciate your feedback. If you have a parcel query:
- Phone our Customer Service team on 0344 800 4466 in the UK. Calls are charged at your local rate
- Message us via Facebook and Twitter or
- Complete our online form
- For Welsh speaking customers: Gall cwsmeriaid sy’n siarad Cymraeg gysylltu â ni ar 0344 800 5550.
Contactgegevens
Verenigd Koninkrijk
- 0344 800 4466
- www.parcelforce.com
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
ik stuurde een cadootje met geen…
ik stuurde een cadootje met geen geldwaarde en de ontvanger kreeg een rekening van 94,10 euro
Alles was al betaald 80 euro
niet echt leuk ook laatste keer jullie te gebruiken. Dus bijna 200 euro om iets zonder geldwaarde ,zelf gemaakt, op te sturen. Ook nog een schok voor ontvanger.
Pakje uit UK door verzender op 10/01/24…
Pakje uit UK door verzender op 10/01/24 afgeleverd postkantoor en daar ingelogd. Status op 26/01/24 nog steeds advised en niets terug te vinden met trackingnummer? Waar is mijn pakje? Verzender heeft zich onlangs geïnformeerd in postkantoor en daar ingelogd.
een slechtere service kun je je niet…
een slechtere service kun je je niet wensen, ik heb 50.95 pond extra betaald voor een pakket met spoed levering... er werd gegarandeerd dat het pakket binnen 2 dagen bezorgd zou worden maar de tracking code geeft aan dat het al bezorgd is.
na bellen met het bedrijf kreeg ik te horen dat ze het pakket direct hebben uitbesteed aan Fedex, ik vind dit een rare gang van zaken voor een expres courier service?? na contact te hebben gehad met fedex kreeg ik te horen dat zei het pakket nog moesten ontvangen en dat ik het dus never nooit vandaag ga krijgen!
ik heb een onderdeel voor een boot besteld en dat moest met expres service worden verstuurd aangezien het mij ruim 100 euro per dag kost de boot in het droogdock te houden!! na nog een keer bellen met parcelforce kreeg ik een zeer arrogante en discriminerende man aan de telefoon die zei dat ik maar geduldig moest zijn en dat mensen zoals ik (nederlanders dus) altijd iemand zochten om de schuld bij te leggen?? daarna werd mij verteld dat ik het bedrijf waar ik het pakket bij had besteld maar moest inlichten omdat hij mij niet verder wou helpen?? dit is een belachelijke ga g van zaken en ik ben inmiddels dik 2 uur bezig geweest met bellen enin de wacht staan!! ik hen 156 euro betaald voor helemaal niks en ik verwacht dan ook een financiële compensatie voor deze waardeloze service, aangezien dit pure oplichting is!!
stuur nooit iets met deze pakket service tenzei je behandeld wilt worden als een minderwaardige levensvorm!!
Pakket nog steeds niet geleverd.
Ik wacht al weken op een pakket. Niemand kan mij vertellen waar het pakket op dit moment is.
Het pakket heeft enige tijd bij de douane gelegen en heb hiervoor een behoorlijk bedrag moeten betalen om het pakket vrij te geven. Het pakket zou uitgegeven worden maar ik heb niemand gezien. Als ik de zending nu traceer wordt er aangegeven dat ik het moet ophalen bij een local depot. Ik heb geen briefje in de brievenbus ontvangen dat ze zijn langsgeweest (was overigens gewoon thuis want ik werk vanuit huis). De vraag is nu, bij welk depot. Niemand kan mij hier iets over vertellen. Behoorlijk frustrerend. Service is super slecht. Hoop echt dat ik mijn pakket snel ontvang. Normaal heb ik altjd mijn bestellingen binnen een week in huis.
Mijn pakket zou ergens moeten worden…
Mijn pakket zou ergens moeten worden opgehaald maar zou niet weten waar.
Ik heb mijn pakket uit UK nog steeds…
Ik heb mijn pakket uit UK nog steeds niet ontvangen en niemand kan mij helpen. Ik heb het echt nodig, het pakket is al op 23/09/2022 in Nederland aangekomen maar staat nog steeds in Held in Depot.
Please Help Pascal
Waardeloos bedrijf
Dat is ongelofelijk slecht!
Ze geven track&trace code dat je niet kan traceren op hun website, je moet het nummer in de UK bellen en dat om te horen dat de item is vastgehouden van de douane. Maar dat kunnen ze jou niet zeggen bij welke depot of een telefoon nummer geven dat je kan bellen.
Ze weten ook niet hoe lang zal het duren, dus volgens hen iemand moet de hele dag thuis wachten, dagen of beter weken lang voor een delivery die niet te traceren is!
Meer, als je gaat klagen word de telefoon opgehangen!!!!
Nooit problemen gehad met levering van alle kanten van de wereld. Dat zag ik niet aankomen.
Bestellingen uit de UK
Mijn bestelling die uit de UK komt, ligt nu ergens in een depot in Nederland, na eerst een week ergens in België te hebben gelegen.
Dat dit moet ingeklaard worden zodra het vasteland binnenkomt, dat begrijp ik, maar van België naar Nederland, dit is toch de Europese gemeenschap denk ik dan toch. Als ik boodschappen doe in België kom ik geen douane post tegen waar ik mijn boodschappen moet inklaren.
Het is nu de derde keer dat ik ze vanuit de UK mijn bestellingen opsturen met Parcelforce, telkens blijft het wel ergens in één van hun depots hangen, maar nu duurt het wel echt lang,
Bij volgende bestellingen in de UK eerst maar eens navragen wie hun transporteur is
Goede sercive!
Pakket 30 juli vrijgegeven door douane,
Mijn pakket is 30 juli vrij gegeven door douane,het is nu 14 augustus.
Deze bestelling is nu al bijna 30dagen onderweg.
Waarom duurt het zolang voor dat het afgeleverd word?
Jammer dat jullie op mijn eerste bericht niet gereageerd hebben.
Zie nu graag reactie van parcelforce.
Pakket nog steeds niet ontvangen!
Pakket nog steeds niet ontvangen!
Op 1 juli is er vanuit het VK een pakket verzonden, sinds 5 juli is het aangekomen in Brussel, nu blijft het stil. Waarom duurt dit zolang?

Antwoord van Parcelforce Worldwide
SUPER WAARDELOOS BEDRIJF!!!!!!!?
SUPER WAARDELOOS BEDRIJF!!!!!!!?
Ik moest een pakket ontvangen op uiterlijk 1 juli. Super belangrijk pakket. Track and trace geeft aan dat het UK heeft verlaten op 30 juni. Het is nu 2 juli, nog steeds niks gehad. Ik raad een ieder aan om
parcel force niet te gebruiken. Waardeloos bedrijf.

Antwoord van Parcelforce Worldwide
Pakket nog steeds niet ontvangen
Beste Parcel Force
Ik heb op 18 februari een pakket besteld die vanuit UK via jullie bezorgt zou worden naar Nederland maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen.
Ik heb contact opgenomen met de lokale bezorgdienst en die geven aan dat het pakket nog steeds niet is ingeklaard door de Britse duane.
Ik hoop dat jullie hier misschien iets aan kunnen doen aangezien het een prijzig pakket is maak ik me er zorgen om.
Met vriendelijke groet,
.....

Antwoord van Parcelforce Worldwide
Ik wacht al 27 dagen op een pakket uit…
Ik wacht al 27 dagen op een pakket uit engeland. Volgens de app (wiggle) is
Mijn pakket al sinds 20 april vrijgegeven door de nederlandse duane. Maar waarom heb ik het dan nog niet ontvangen? Volgens parcelforce is het onderweg naar mij toe. Maar ik zie daarvan nergens een bewijs of teken. Kan parcelforce ook contact met mij opnemen?
Eindelijk eindelijk is mijn pakket aangekomen! Het heeft er 28 dagen iver gedaan😅

Antwoord van Parcelforce Worldwide
Ontbrekend pakket!
Beste,
Op 8 maart zijn er 2 dozen vertrokken vanuit het VK naar ons.
Ondertussen is er reeds 1 doos geleverd door Bpost (!). Dit is al meer als een week geleden. De andere doos is nog nergens te bespeuren.
Het is een schande dat er nergens een klanten service is waarmee contact opgenomen kan worden. Enkel dit platform vinden we nu. Hopelijk kan dit ons helpen?
Hier kan je de Track en Trace vinden.
Waar is ons andere pakket dus?
Graag zo snel mogelijk contact opnemen!
Alvast bedankt!
-----------------------------------------------------
Best,
On March 8, 2 boxes left for us from the UK.
In the meantime 1 box has already been delivered by Bpost (!). This is more than a week ago. The other box is nowhere to be found.
It is a shame that there is no customer service anywhere to contact. We now only find this platform. Hopefully this can help us?
Here you can find the Track and Trace.
So where is our other package?
Please contact us as soon as possible!
Thanks in advance!

Antwoord van Parcelforce Worldwide
Pakket staat klaar voor afhalen op depot, vraag is waar????
Volgens de track and trace (1 vd 4 CK206009670GB) staan mijn pakketten klaar in het depot (NLAMSA) om afgehaald te worden. Waarom niet geleverd op ons adres?? Waar vind ik de adres gegevens van depot NLAMSA. Geen telefoonnummer van klantenservice te vinden op internet.

Antwoord van Parcelforce Worldwide
Zeer slecht
Zeer slecht. op 19 januari een pakket besteld in VK en status vanaf 29-01 op "Exported from the UK" Daarna geen updates meer. Het is inmiddels 07 maart...!
Diverse malen contact gehad met Parcelforce en ook de verzender heeft diverse malen contact opgenomen maar zonder resultaat. Men kan niet aangeven waar het pakket zich bevindt. Het antwoord van Parcel force is ook steeds dat men momenteel geen garanties op leveringen geeft... Nou dat zegt genoeg toch! Dus als je van plan bent om iets via deze firma te versturen, weet dan dat het niet zeker is dat het ooit gaat aankomen.
Waardeloos bedrijf dus.

Antwoord van Parcelforce Worldwide
Pakket uit Engeland
Zit nog steeds te wachten op een pakket uit Engeland.
15 januari aangemeld en verzonden, track and trace houdt na 23 januari op en Parcelforce kan mij niet vertellen waar het pakket zich nu bevindt op 13 februari. Andere pakketpost uit Engeland via DHL of Royal Mail ondertussen wel ontvangen binnen een week. Kortom ... Parcelforce niet gebruiken !

Antwoord van Parcelforce Worldwide
Very Bad Eperience
Hallo,
Mijn pakketje staat sinds 19-1 uit VK naar Nederland op de status "klaar voor vertrek". Heel slecht van ParcelForce. Nooit meer. Ik moet iedereen afraden via deze te verzenden. Het duurt enorm lang. En de vraag is, is het niet zoek. Verstuur je hetzelfde pakket met Royal Mail dan heb je het binnen 5 dagen thuis. Trackingcode CK200331215GB

Antwoord van Parcelforce Worldwide
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







