een slechtere service kun je je niet…
een slechtere service kun je je niet wensen, ik heb 50.95 pond extra betaald voor een pakket met spoed levering... er werd gegarandeerd dat het pakket binnen 2 dagen bezorgd zou worden maar de tracking code geeft aan dat het al bezorgd is.
na bellen met het bedrijf kreeg ik te horen dat ze het pakket direct hebben uitbesteed aan Fedex, ik vind dit een rare gang van zaken voor een expres courier service?? na contact te hebben gehad met fedex kreeg ik te horen dat zei het pakket nog moesten ontvangen en dat ik het dus never nooit vandaag ga krijgen!
ik heb een onderdeel voor een boot besteld en dat moest met expres service worden verstuurd aangezien het mij ruim 100 euro per dag kost de boot in het droogdock te houden!! na nog een keer bellen met parcelforce kreeg ik een zeer arrogante en discriminerende man aan de telefoon die zei dat ik maar geduldig moest zijn en dat mensen zoals ik (nederlanders dus) altijd iemand zochten om de schuld bij te leggen?? daarna werd mij verteld dat ik het bedrijf waar ik het pakket bij had besteld maar moest inlichten omdat hij mij niet verder wou helpen?? dit is een belachelijke ga g van zaken en ik ben inmiddels dik 2 uur bezig geweest met bellen enin de wacht staan!! ik hen 156 euro betaald voor helemaal niks en ik verwacht dan ook een financiële compensatie voor deze waardeloze service, aangezien dit pure oplichting is!!
stuur nooit iets met deze pakket service tenzei je behandeld wilt worden als een minderwaardige levensvorm!!