We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Inderdaad de slechtste servicedienst voor pakjes die wij hebben, zal wel de goedkoopste zijn in de markt. ze zijn te beroerd om een foutje in het leveradres te corrigeren, en aangezien ze met tamelijk... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik woon in eindhoven en de bestellingen die door dhl worden bezorgd komen niet aan op mijn adres. Dit is al zo vaak gebeurd. Ik krijg midden in de nacht voordat mijn pakket wordt bezorgd een mail waar... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Heb een zorgvuldig verpakt PC moederbord verstuurd. Dit komt bij de verkoper volledig vernield binnen. Er lagen zelfs condensators los bij in mijn verpakking. DHL biedt de klant 3,40 euro per kilo sch... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Als ik een product bestel en betaal voor bezorging aan huis, dan moet het niet zo zijn dat ik op het laatste moment een mail krijg dat het pakket is afgegeven bij een supermarkt in centrum. Nota bene... Toon meer

1,2

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

27K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik woon in eindhoven en de bestellingen…

Ik woon in eindhoven en de bestellingen die door dhl worden bezorgd komen niet aan op mijn adres. Dit is al zo vaak gebeurd. Ik krijg midden in de nacht voordat mijn pakket wordt bezorgd een mail waarin staat dat mijn pakket bij een ophaal punt wordt bezorgd terwijl ik extra betaal voor thuis bezorging. De bezorgers komen niet eens langs. Alles wat ze hebben wordt gedropt bij een ophaalpunt. Hoevaak heb ik thuis voor niets de hele dag op mijn pakket gewacht. Hoevaak heb ik een klacht ingediend. Wordt niets mee gedaan. Wat een fake bedrijf. Als ze hun taken niet kunnen en willen uitvoeren zoek een andere baan dan. Of voer op zn minst een controle uit op de bezorgers als bedrijf. Maar nee hoor. Dikke middelvinger.

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

slechte servicedienst…

Inderdaad de slechtste servicedienst voor pakjes die wij hebben, zal wel de goedkoopste zijn in de markt. ze zijn te beroerd om een foutje in het leveradres te corrigeren, en aangezien ze met tamelijk ongeschoolde chauffeurs werken, wordt zo'n pakketje nooit snel geleverd. is niet de fout van de chauffeur, wel van DHL die niet instaat is om een fout in hun systeem te corrigeren.

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DHL courier wijzigt eigenhandig bezorgadres.

Als ik een product bestel en betaal voor bezorging aan huis, dan moet het niet zo zijn dat ik op het laatste moment een mail krijg dat het pakket is afgegeven bij een supermarkt in centrum. Nota bene zou het pakket worden afgeleverd aan huis tussen 10.45 en 11.45 uur en ik de DHL courier om 10.25 uur door de staat heb zien rijden. Ook is het gedrag van een courier onbehoorlijk. Een gedocumenteerde klacht bij DHL heeft geen/weinig zin omdat het bedrijf weinig transparant is.

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Goede service

Goede service, snelle leveringen, goedkope prijzen en fijn dat je tot op het laatste moment de bezorging kan wijzigen.

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bij Amazon besteld. DHL bezorgt (niet :-))

Bij Amazon besteld, verkoop en verzending door Amazon, echter helaas is de bezorging toch uitbesteed aan DHL.
Bij DHL gaat bijna alles mis. Je krijgt de mogelijkheid je pakket naar een afhaalpunt of automaat te laten bezorgen. Ik koos voor automaat, dat scheelt weer brandstof.
DHL accepteert dit op haar site, maar stuurt vervolgens het pakket plompverloren terug naar Amazon. Geniaal.
De volgende Amazon bestelling, weer DHL, helaas. Nu wordt het ineens toch naar de pakketautomaat gestuurd, terwijl de bestelling op mijn woonadres was.
Eenmalig voor een klein pakketje mijn bezorgvoorkeur ingegeven ? Neehoor ook alle grote pakketten die je daarna besteld gaan daarheen. P.S. gaat nooit passen, hahahaha.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FRAUDE & DIEFSTAL BINNEN DHL

Zeer slechte ervaring met DHL. Bij ons zijn meerdere pakketten die aan ons geadresseerd waren ineens omgezet naar een DHL ServicePoint en vervolgens binnen korte tijd opgehaald door derden. Dit is niet één keer gebeurd, maar inmiddels al meerdere zendingen. Dit kan geen toeval meer zijn.

Anno 2026 mag dit gewoon niet gebeuren. Je verwacht dat een partij als DHL dit soort zaken onder controle heeft.

De klantenservice is ook dramatisch. Je wordt alleen maar van chatbot naar chatbot gestuurd en krijgt niemand te spreken die echt iets oplost. Een simpel e-mailadres om direct contact op te nemen is er niet eens. Ondertussen lopen de schade en frustratie op.

Voor ons is het duidelijk: dit is geen incident maar een serieus probleem.

Ons advies: vermijd DHL voor alle pakketzendingen.

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wat een bagger bedrijf is DHL geworden

Sinds wij op ons nieuwe adres wonen, 17-02-2026, leveren -en halen ze geen pakketjes meer op. “We hebben je gemist” is de terugkerende melding.”
Ik geef vervolgens een afhaalpunt op in de buurt en zelfs dat respecteren ze niet. Gewoon elders op een afhaalpunt deponeren.

Ik ga vanaf nu eerst informeren welke pakketdienst de leverancier gebruikt. Is dat DHL dan is het jammer voor hem maar komt er geen bestelling!

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Niet geweest voor de honderdste keer !!!!

ZE KOMEN NIET AAN DE DEUR En niet eens in de straat!! ze flikkeren het bij ophaalpunt neer snap niet dat een chauffeur niet uitsluitend op het leveradres mag invullen dat er niemand thuis is , want als ze wel waren geweest dan hadden ze een pakketbox gezien waar het 19 keer had ingepast, jammer dat 1 ster t laagste us 0 ster was beter geweest. Zendingsnummer zonder eerste cijfers 043988000948517907

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Overheid, grijp eens in slaapkoppen.

Heb een zorgvuldig verpakt PC moederbord verstuurd. Dit komt bij de verkoper volledig vernield binnen. Er lagen zelfs condensators los bij in mijn verpakking. DHL biedt de klant 3,40 euro per kilo schadevergoeding, in dit geval maken ze er 6,80 euro van. Dit moet een grap zijn. Praten met DHL is volledig onmogelijk door totale halvegaren bij hun helpdesk. Nederlandse overheid, ga hier eens op toezien stelletje slaapkoppen. Stel DHL onder curatele !

19 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DHL weigert pakketten bij mijn…

DHL weigert pakketten bij mijn appartement af te leveren. Ik woon op 3 hoog met lift maar de pakketten, zelfs de boeken die door de brievenbus kunnen worden in de centrale hal gedumpt.

3 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wat een bagger bezorgers

Wat een bagger bezorgers! Vandaag wederom z’n kansloos figuur die waarschijnlijk niks kan schrijven! Kaartjes in de brievenbus, ophalen bij de buren! Welke buren! Ik heb er 100! Ze moeten is gewoon Nederlandse bezorgers in dienst nemen! ECHT DRAMA DIT BEDRIJF

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Voor de zoveelste keer bij DHL

Voor de zoveelste keer bij DHL : gewoon thuis en toch weer het bekende bericht: we hebben elkaar gemist. Pakket bij pickup point. Klantenservice telefonisch onbereikbaar. Pickup punt onbereikbaar. Informatie over klantenservice alleen in het Engels. Bezorgers te lui om aan te bellen of willen niet tillen. En dat soort personeel wordt daar aangekomen.
DHL is voor mij de allerslechtste bezorgdienst die vermeden moet worden. Ik heb de afzender bericht dat ik niet meer bij ze bestel zolang ze met DHL werken.

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Spuug en spuug zat

Spuug en spuug zat. Pakketten worden niet aan de deur geleverd. Worden gesmeten. In een flat appartement gooien ze pakketen in het entree lobbby. En als het pakketje zoek is mag jij achter het pakketje aan

14 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pakket geweigerd

Mijn pakket, een nieuwe afzuigkap, zou vandaag worden bezorgd tussen 11.40 en 13.00. Ik ben thuis en zit praktisch achter de voordeur te wachten om het in ontvangst te nemen.
Om 12.04 krijg ik het bericht dat ik het pakket heb GEWEIGERD en dat het retour afzender gaat. Uiteraard is er NIEMAND aan de deur geweest.
Contact DHL alleen mogelijk via een chatbot die mij vertelt dat er niks meer aan is te doen.
Dus geen afzuifkap en hele planning voor installatie naar de maan. Hopelijk is de afzender bereidt het opnieuw te versturen.
En dit was de zoveelste blunder van DHL. Helaas kan ik geen 0 sterren
geven Waardeloos bedrijf!!!

14 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Openingstijden van het dhl pakketpunt…

Openingstijden van het dhl pakketpunt zijn heel anders dan dat de website doet bewerken. Volgens de site van 06:30 tot 12:00 en 14:30 tot 19:00. Ik werk van 07:00 tot 18:00 dus het pakket hierheen gestuurd. Wat denk je, heeft het pakketpunt bedacht dat ie van 8 tot 18 open is. Jammer dan, is je eigen probleem. Als het het niet binnen een paar dagen ophaalt gaat het terug (naar Amerika)….

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer