Jeanette Ferreira

Sverige

Omdömen

Omdöme om Stjärnurmakarna


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Fruktansvärt otrevliga

Fruktansvärt otrevliga vid fråga om reparation av klocka som de är återförsäljare till. En otrevlig stämning bara av att fråga i kassan i nordstan, Göteborg. Gå inte hit! Brukar nästan aldrig vara missnöjd med service, men det var under all kritik att bli bemött aggressivt från början utan anledning, särskilt som ung tjej. Gör om gör rätt!

30 mars 2026
Omdöme utan inbjudan