Beställde en klocka väntade 2 v vi fick…
Beställde en klocka väntade 2 v vi fick igen notis varken att den kommit eller gått tillbaka. Ringer kundtjäns som ska skicka ut en ny ringer kundtjänst igen efter en vecka 1 före i kön har suttit 1 Tim i kö nu inget svar. Trodde detta va ett seriöst företag.
