Har set deres biler holde på vejen…
Har set deres biler holde på vejen hvorfor de må gøre rent i nogle huse i vores nabolag, jeg gik ned for at spørge om de også gør rent ad hoc, og det gør de. Jeg fik en flyer af en af deres piger med et godt tilbud. Og nu har jeg prøvet dem af en enkelt gang, og jeg må sige at jeg er blevet meget positivt overrasket over slutresultatet, de har godt nok sans for detaljen, hvorfor de får mine varmeste anbefalinger.