Indrammet akvarel var pakket godt og forsvarligt ind. Det blev modtaget i hel og god stand. Der kunne dog godt have været sat mærkat på med forsigtigt og glas. Pakker kan godt blive noget håndteret me... Se mere
Virksomheden har svaret
Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere
Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere
Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser
Skrevet af virksomheden
Skrevet af virksomheden
Bed kunder om at skrive en anmeldelse
Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ
Har besvaret 76 % af deres negative anmeldelser
Svarer typisk inden for 48 timer
Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot
Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.
En mangelfuld beskrivelse af emnet medførte at jeg måtte annullere købet.
Beskrivelser bør være udførlige og detaljerede. Specielt med sølvtøj/smykker.
Hvad betyder stemplet "12"? på gammelt Polsk sølvtøj.
I beskrivelsen burde være angivet 12/16= 3/4=750
Altså en del under 3-tårnet, 835-850 i sølvandel.
Således endte mit køb med at være uinteressant.
Tid kunne være sparet for alle parter, og jeg kunne have været fri for en dårlig oplevelse.
Købte et par "ting" i odense afdeling , betalt nemt og hurtigt , afhentede i odense ,alt okay

Besvarelse fra Lauritz.com
Det kørte bare som det skulle og var forventet.
Let og hurtigt

Besvarelse fra Lauritz.com
Jeg har flere gange købt på auktion ved Lauritz.com er er meget tilfreds med firmaets måde at holde auktion på. Jeg tænker her som køber, at det er den pris jeg byder på, er den pris pågældende ting koster. Alt er incl., altså ikke nogen skjulte gebyrer. Har altid fået en god behandling når jeg har besøgt deres Odense afdeling. Kan anbefale.

Besvarelse fra Lauritz.com
Lauritz har håndteret salget af min vare godt. Til gengæld kan jeg nemt se hvordan nye sælgere (inklusive mig selv) føler sig snøret ved salg.
Lauritz reklamerer højt og helligt med 16% salær, men nævner ikke noget omkring købersalæren på 25% som jo også skal fratrækkes et bud for at få hammerslaget.
Min vare blev solgt for 25.000 og jeg får cirka 16.000 ud. Det er godt nok sløjt, og jeg kommer aldrig til at bruge auktionshuset igen.

Besvarelse fra Lauritz.com
Der er god behandling fra Lauritz.com før under og efter købet.

Besvarelse fra Lauritz.com

Besvarelse fra Lauritz.com
Jeg købte en vare, som jeg desværre var nødt til at fortryde. Det var absolut min egen fejl, varen fejlede ikke noget. Jeg nåede aldrig til at samle varen op.
Jeg skrev til dem at jeg fortrød, og i løbet af en time, have jeg fået et svar tilbage om at det var helt i orden og at købet var annuleret.

Besvarelse fra Lauritz.com
Generel god service, og så kunne jeg returnere en genstand som jeg havde fortrudt købet af, i en anden afdeling end hvor jeg havde hentet den.

Besvarelse fra Lauritz.com

Besvarelse fra Lauritz.com
Har 2 gange på næsten 20 år fortrudt køb af vare. Dette afstedkom en “advarsel” fra Lauritz blot fordi jeg fortrød ca 24 timer efter jeg fik Hammerslag
Derudover er Deres transport af varer fuldstændigændig hen i vejret. Det tager 10 dage fra du har købt en vare til den lander på min bopæl ( Aalborg til Nordsjællandælland)
Alt i Lauritz skriger på mangel på ordentlig ledelse . Dog må jeg give Hørsholmafd. Stor ros for deres helt igennem proffesionelle måde at drive deres afd på
TAK FOR SVAR
SOM VENTET TAGER I IKKE HENSYN TIL MIG SOM TROFAST KUNDE ( tidligere) I NÆSTEN 20 år MEN TRÆFFER JERES ADVARSEL BASERET PÅ EN ENKELT FORTRYDELSE. Men I kan være helt rolige. Jeg kommer ikke til at købe/ sælge hos jer mere og så er transportproblematikken jo også ude af verden

Besvarelse fra Lauritz.com
Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.
Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".
Læs mere om andre typer anmeldelser.
Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.
Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.
Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.
Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.
Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.