Eigenlijk wil ik negatieve sterren…
Eigenlijk wil ik negatieve sterren geven, maar de review-interface laat dat niet toe.
Ik kocht bij Refurbed een telefoon die na enkele weken al ernstige problemen vertoonde: spontaan uitvallen, opladen dat niet meer werkte en een schermdefect. Telefonisch werd mij zelfs bevestigd dat het toestel onder de garantie valt, maar daarna kreeg ik een mail dat mijn “garantie verlopen” zou zijn. Pure misleiding – een toestel van enkele maanden oud kán niet buiten de garantie vallen.
Daar bovenop boden ze als “oplossing” een betaalde reparatie of korting op een nieuw toestel aan. Met andere woorden: nog meer geld uitgeven terwijl je al bedrogen bent.
Refurbed adverteert met 12 maanden garantie, maar zodra je er gebruik van maakt, proberen ze onder hun verplichtingen uit te komen met smoesjes en tegenstrijdige communicatie.
📌 Consumenten moeten gewaarschuwd zijn: hier koop je alleen met geluk. Zodra er iets misgaat, sta je er alleen voor en wordt je aan het lijntje gehouden.
Ik heb Refurbed officieel in gebreke gesteld en aangekondigd dat ik naar de rechter stap om mijn recht te halen. Mijn advies: blijf ver weg van dit bedrijf.
Reply from refurbed
