Var är värdet av kalendern
Var är värdet av kalendern, den var inte billig Och man får plastgrejer i usel kvalitet och i princip nästan inga diamond paintings som man faktiskt trodde man skulle få
Sverige
Omdöme om Diamondpaintingsweden
Var är värdet av kalendern, den var inte billig Och man får plastgrejer i usel kvalitet och i princip nästan inga diamond paintings som man faktiskt trodde man skulle få
Omdöme om Happydiamondpainting
Vart är värdet av kalendern, den var inte billig Och man får plastgrejer i usel kvalitet och i princip nästan inga diamond paintings som man faktiskt trodde man skulle få
Omdöme om Happydiamondpainting
Köp ingen julkalender, värdelösa produkter i över hälften av luckorna. Om man inte tycker att två tictac burkar är bra att ha. Undrar starkt var värdet av 2500:- är någonstans, inte var det något man fick med iallafall
Omdöme om Allura Goteborg
Köp inte härifrån om ni inte vill ha fel produkt! Fick helt annan kvalitet och utförande än promotionvideon och ingen retur, trots fel produkt. ARN nästa
Omdöme om Viking Line Sverige
Aldrig varit så besviken över en kryssning, skulle säga att det var 2000:-i sjön. Buffén var värdelös, inget utbud, Maten var kall och fanns knappt någonting på faten. Dessertbordet var ett skämt. Tre olika saker varav en fanns. Och när man skulle kolla igen fanns ingenting och inget blev påfyllt. Vinet var bra. Men när det har gått 10min innan man ens fått ett bord man bokat så hinner man inte ens äta upp värdet av döm 400:- Varken gardiner eller rullgardiner så man fick inte mörkt utan vaknar tidigare än planerat.
Omdöme om Petborsten
Företaget lovar vid beställningstillfället leverans inom 1-3 arbetsdagar. Det är nu 4 veckor sedan sambon la ordern. Omöjligt att få kontakt med dom. Stängt av så man inte kan kommentarer på Facebook. Dessutom väljer dom att enbart publicera bra omdömen på sidan, inte dom dåliga som läggs.
Omdöme om foodora SE
Stod 55min när jag tryckte på betalning, strax efter var det 45min. Efter 1.5h ringer jag och DÅ börjar dom med maten, sa 10-15 min till mig. Efter 2h ankom maten pissljummen, inte ens en ursäkt eller goodwill dricka
Svar från foodora SE