JI

janina isac

Sverige

Omdömen

Omdöme om Diamondpaintingsweden


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Var är värdet av kalendern

Var är värdet av kalendern, den var inte billig Och man får plastgrejer i usel kvalitet och i princip nästan inga diamond paintings som man faktiskt trodde man skulle få

6 december 2025
Omdöme utan inbjudan

Omdöme om Happydiamondpainting


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Vart är värdet av kalendern

Vart är värdet av kalendern, den var inte billig Och man får plastgrejer i usel kvalitet och i princip nästan inga diamond paintings som man faktiskt trodde man skulle få

6 december 2025
Omdöme utan inbjudan

Omdöme om Happydiamondpainting


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Köp ingen julkalender

Köp ingen julkalender, värdelösa produkter i över hälften av luckorna. Om man inte tycker att två tictac burkar är bra att ha. Undrar starkt var värdet av 2500:- är någonstans, inte var det något man fick med iallafall

3 december 2025
Omdöme utan inbjudan

Omdöme om Allura Goteborg

Omdöme om Viking Line Sverige


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Aldrig varit så besviken över en…

Aldrig varit så besviken över en kryssning, skulle säga att det var 2000:-i sjön. Buffén var värdelös, inget utbud, Maten var kall och fanns knappt någonting på faten. Dessertbordet var ett skämt. Tre olika saker varav en fanns. Och när man skulle kolla igen fanns ingenting och inget blev påfyllt. Vinet var bra. Men när det har gått 10min innan man ens fått ett bord man bokat så hinner man inte ens äta upp värdet av döm 400:- Varken gardiner eller rullgardiner så man fick inte mörkt utan vaknar tidigare än planerat.

29 mars 2024
Omdöme utan inbjudan

Omdöme om Petborsten


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Skickar inte varor

Företaget lovar vid beställningstillfället leverans inom 1-3 arbetsdagar. Det är nu 4 veckor sedan sambon la ordern. Omöjligt att få kontakt med dom. Stängt av så man inte kan kommentarer på Facebook. Dessutom väljer dom att enbart publicera bra omdömen på sidan, inte dom dåliga som läggs.

18 juli 2022
Omdöme utan inbjudan

Omdöme om foodora SE


Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Stod 55min när jag tryckte på…

Stod 55min när jag tryckte på betalning, strax efter var det 45min. Efter 1.5h ringer jag och DÅ börjar dom med maten, sa 10-15 min till mig. Efter 2h ankom maten pissljummen, inte ens en ursäkt eller goodwill dricka

26 maj 2021
Omdöme utan inbjudan

Svar från foodora SE

Hej Janina,

Såklart vill ingen äta kall mat och jag beklagar att det blivit så i ditt fall. Kontakta vår kundservice i live-chatten med ordernumret så ska vi självklart hjälpa dig med det här!

Bästa hälsningar Hanna
foodora.se