IV

Ivar

Norge

Anmeldelser

Anmeldelse av Okonomi Deler


Vurdert til 5 av 5 stjerner

Jeg har handlet med økonomideler i…

Jeg har handlet med økonomideler i mange år og er veldig fornøyd. Alltid dyktige ansatte der som gir råd og tips. Delene kommer veldig raskt og er godt innpakket. Jeg er nå 72 år og har vært mekaniker i alle yrkesaktive år og jeg mener at det ikke finnes bedre firma i bransjen når det gjelder kvalitet på leveringer. Vil absolutt anbefale dette firma. Her treffer du alltid dyktige mennesker.

20. november 2023
Anmeldelse skrevet uten oppfordring