Super fijne ervaring gehad
Super fijne ervaring gehad, had eerst een longsleeve besteld in maat L, maar deze bleek veel te groot te zijn. Dus vroeg ik om te ruilen naar een M. Toen ik dat vroeg bleek dat maat M uitverkocht was. Toen kreeg ik een gratis shirt erbij en een andere longsleeve naar keuze dus echt super goed gehandeld!!
27 november 2025