Fotocadeau besteld op 28/12 nooit bezorgd!
Fotocadeau besteld op 28/12, met beloofde levering tussen 31/12 -2/1 . Vervolgens bericht gekregen dat er pas op 5/1 geleverd kon worden, met een tracking code van ups. Daarna nooit meer wat gelezen… tot ik op 21/1 een berichtje krijg dat de zending terug gaat omdat ik niet thuis was. Als ik extra geld betaal, sturen ze het nog een keer op. Wat blijkt - ze zouden op 6/1 (een dag dat half nederland plat lag door de sneeuw) het pakje bij mij bezorgd hebben; maar wij waren thuis en er heeft niemand aangebeld! Het pakje is naar een ups punt in een andere stad gestuurd en nu dus het bericht dat de bestelling geannuleerd wordt. Wat een waardeloze manier om met je klanten om te gaan.

Antwoord van Wanapix







