Ik ben nu al een jaar digitaal geabonneerd op HLN en De Morgen. Beide zijn kwaliteitskranten met boeiende, frisse artikelen van goed niveau. De onderwerpen zijn gevarieerd. Recent heb ik met de abonne... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
Manage your deliveries until 30 minutes before arrival via Predict or download the myDPD app.
Contactgegevens
Indringingsweg 2, 1800, Vilvoorde, België
- https://www.dpd.com/be/en/support/
- https://www.dpd.com/be/en/support/
- dpd.com/be
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Klantenservice???
Enige vorm van DPD te contacteren = een Case aan te maken via de website? Geen telefoonnummer, chat of e-mailadres beschikbaar? Onaanvaardbaar
DPD blokkeert pakket, en vraagt dan geld (telefoonlijn) voor de oplossing die er niet komt
DPD verandert op eigen initiatief het afleveradres van mijn bestelling naar mijn oude adres (waarschijnlijk in hun systeem gekoppeld op e-mail adres). Wanneer ik het adres verander wordt de aflevering automatisch een dag later gezet. Die dag bleven we de hele dag thuis en kregen we 's avonds alsnog de melding dat het pakket niet afgeleverd kon worden en terug richting het depot is.
Foutjes kunnen gebeuren; geen probleem. Maar als ik hen telefoneer hierover krijg ik wachtmuziek aan 30 cent per minuut, maar geen antwoord. Op e-mail reageren ze ook niet. Zelfs de website werkt maar half; om de paar dagen moet je je cookies verwijderen om te kunnen inloggen.
Geld vragen voor ondersteuning wanneer ze zelf de problemen creëren is voor mij absoluut onaanvaardbaar. Amateuristisch of oplichters... ik ben er nog niet uit.
DPD firma zonder scrupules
Weer iets besteld en zogezegd afgeleverd door DPD, ze zijn 2X komen aanbidden rond 7:00 niemand gezien, heb een voortuintje waar ik alles zie en mijn hond zeker, na druk te leggen op de verkoper zijn ze dan werkelijk afgekomen maar was deze keer niet thuis. Paket zwaar beschadigd stond aan mijn voordeur, toen ik naar de site ging van DPD stond er pakket bezorgd en handtekening ontvangen. Heb overal screnshot van genomen en foto's. Dat deze firma nog mag leveren of klanten vinden ga mijn petje te boven. Echte bedriegers zonder scrupules. Lucas
Uitstekend, pluim voor DPD en de bezorger voor deze zending
Pakje in goede staat, prima op tijd afgeleverd door een vriendelijke bezorger ( Pakket van Tuincentrum.nl
05212820681081) Uitstekende tracking. Er was wat verwarring door de straatnamen maar dat is een voetnoot in een uitstekende bezorging
Pure horror telkens weer bij DpD
Pure horror telkens weer bij DpD.
Pakket wordt zogenaamd niet geleverd en wordt dan maar retour gestuurd naar de afzender owv een fout adres.
Eerst en vooral: het leveradres klopt als een bus en we zijn thuis!
Even bellen kan toch?
Soit. Dan maar de klantenservice gebeld aan dertig cent per minuut. Na twaalf minuten gehoor.
Geen idee, zegt men, waarom het adres fout zou zijn.
Onverstaanbaar gesprek trouwens, veel kabaal daar.
En nu wordt het pakket alsnog niet retour gestuurd maar wel naar een afhaalpunt vlakbij onze woning, weliswaar met dagen vertraging! Pfff.
Ik was ganse dag thuis toch werd mijn…
Ik was ganse dag thuis toch werd mijn redelijk groot pakket van 11kg zomaar bij een supermarktje een halve km verder geleverd zonder verwittiging vooraf. Ik heb dus dat onhandelbaar pakket te voet naar huis moeten slepen. Dit is ongehoord. Als ik bij een bestelling zie dat DPD de leverancier is koop ik wel ergens anders.
Levering binnen de 24 uur ? Vergeet het…
Levering binnen de 24 uur ? Nee. Heldere communicatie ? Nee. Duidelijke tracing ? Nee. Voor de derde keer wordt DPD ingeschakeld om mijn pakket te bezorgen en voor de derder keer zit ik weer te wachten zonder enige vorm van informatie. Het blijft me verbazen dat leveranciers blijven beroep doen op DPD.
Pakketjes komen niet of op verkeerde plek aan
Dit is de laatste keer dat ik DPD kies om naar een pakketpunt te laten leveren. Al twee keer werd mijn pakje in een compleet verkeerd pakketpunt geleverd, en nu wordt mijn pakket zonder enige uitleg teruggestuurd naar de afzender, terwijl daar geen enkele reden voor lijkt te zijn! Bovendien antwoordt de klantendienst niet wanneer je het contactformulier invult. Beneden alle peil.
Altijd problemen wanneer een levering…
Altijd problemen wanneer een levering gebeurd door DPD. Ze bellen nooit aan en steken een briefje in de brievenbus dat je het moet komen afhalen, terwijl je thuis bent. Het wordt gedeeltelijk geleverd, of er wordt zelfs helemaal niets geleverd en toch gemarkeerd als geleverd. En dan begint het hele gezever om alles in orde te krijgen. Met andere pakketdiensten zoals bPost, GLS, FedEx hebben we dit nog nooit voorgehad.
Bedrijf met zeer slechte service
Bedrijf met zeer slechte service
pakket werd zwaar beschadigd afgeleverd.
Het kan altijd gebeuren natuurlijk maar plak het terug
toe of zo
Een schande
Een schande ! Thuisgebleven van mijn werk. Dag verlof genomen. GEEN AANWIJZINGEN WAAR MIJN PAKKET GELEVERD IS ! NOOIT AANGEBELD BIJ MIJ, noch bij buren of waar dan ook achtergelaten... Ik laat nooit nog iets leveren door hen. De DERDE keer dat dit mij overkwam.
Nooit op de afgesproken dag
Nooit op de afgesproken dag, pakje meestal beschadigd
Niet geleverd op het aangegeven adres
Liegen dat ze aan je deur geweest zijn al heb je de hele dag zitten wachten
Gans de dag thuis en toch werd pakket…
Gans de dag thuis en toch werd pakket afgeleverd bij afhaalpunt.
Wacht al vanaf 22 mei 2026 op mijn…
Wacht al vanaf 22 mei 2026 op mijn pakket. Zie in de tracking absoluut geen beweging in mijn pakket. Echt de slechtste vervoerder die er bestaat, bah.
Worden met de dag onbetrouwbaarder.
Worden met de dag onbetrouwbaarder.
Kunnen het volume duidelijk niet aan.
3 pakketten onterecht onmiddellijk terugsturen zonder geeneens het aan te bieden aan de koper
Beloofde leveringen na 2 dagen ook niet beschikbaar. Klantenservice geeft niet thuis
Dit bedrijf is totaal niet betrouwbaar
Dit bedrijf is totaal niet betrouwbaar. Kaartje in de bus gevonden zonder enige aanwijzing, enkel een pakketnummer. QR-code verwijst naar website waar je steeds op vastloopt als je de gegevens invult. Bovendien was ik thuis, dus eigenlijk geen reden om een kaartje in de bus te krijgen. Als je belt, laten ze je eerst 10 minuten wachten, dus daar betaal je voor. Ook 2x een formulier online ingevuld via de gewone website en dus niet die QR-code. Daarop ook nooit antwoord gekregen. Echte oplichters!
Ik zal testaankoop contacteren en de ombudsdienst consumentenrechten. Daar moet een einde aan komen.
Waardeloze koerierdienst.
Op 9/6/26 zou DPD me een pakje leveren. ( tussen 13;30 en 14:30 uur) Ik bleef er voor thuis . Ik kon via track en trace ( op de app van DPD) mooi volgen waar de chauffeur was .Om 13:37 uur kreeg ik de melding ' pakje geleverd ' , geen bel gehoord , niemand gezien. M.a.w. niks geleverd. Ik bel naar DPD , 40 min in de wacht gezet aan 30ct/ min dat maakt 12€ eer je iemand aan de lijn krijgt , effenaf schandalig. Geen pakje en nog eens meer dan 12€ kwijt aan belkosten ( de tijd niet meegerekend eer je je zeg heb kunnen doen , dat komt er nog eens bij . Dat vergoeden ze je niet. Zegt die brave man aan de telefoon , na controle van alles...idd jou pakje zou geleverd zijn op het verkeerde huisnr. Onbegrijpelijk , want in de app van hun staat het huisnr wel degelijk goed op. Trouwens als koerierdienst controleer je toch de naam van ontvanger en het huisnr. Echt waardeloze koerierdienst...Pakje weg en nog eens dik betaald om ze te bellen.
Laten een kaart achter zonder gegevens…
Laten een kaart achter zonder gegevens op . QR code gescant maar mijn eigen postcode klopt blijkbaar niet , dus is deze nutteloos . Heb moeten bellen naar de klantendienst om betalende reclame van hun te moeten horen en na veel te lang aan de lijn te hebben geweest maar opgehangen . Is dit hun verdien model . Service trekt op niets dus laten we ze betalen door aan het lijntje te houden .
ze leveren het pakket niet af ondanks…
ze leveren het pakket niet af ondanks je thuis bent, dan kan je naar een afhaalpunt 12,5 Km van huis ondanks er 500m van huis een afhaalpunt is .Indien de bestelling verzonden wordt met DPD bestellen we er niet meer
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








