Helemaal blij met mijn bestelling
Helemaal blij met mijn bestelling.
Snelle levering en veilig ingepakt.
Dankjewel,
Kathleen
Antwoord van Livingdesign
België
Review over Livingdesign
Helemaal blij met mijn bestelling.
Snelle levering en veilig ingepakt.
Dankjewel,
Kathleen
Antwoord van Livingdesign
Review over JBC
Ik ben misnoegd over de service en voel me in de steek gelaten door de klantendienst.
Ik bestelde een t-shirt online voor afhaling in de winkel. Toen ik de doos thuis opende zag ik meteen vlekken op de t-shirt. Deze zat nochtans netjes verpakt in plastiek. Ik mocht dus terugrijden naar de winkel. Aangezien het t-shirt niet meer online beschikbaar was en ook niet in het desbetreffende filiaal, keek de verkoopster na waar deze wel nog beschikbaar was.
Maar ik moest er zelf omrijden. Ik vroeg of het mogelijk was om deze van het ene filiaal naar deze te laten overbrengen maar dat ging niet.
Ik was verontwaardigd want dit was tenslotte geen fout van mij. Na een telefoontje met de klantendienst kreeg ik hetzelfde antwoord. "Je moet er zelf omrijden". Sorry maar dat vind ik geen service naar de klant toe. Dat wil zeggen dat je bij wijze van spreken gans België moet rondrijden voor dat ene kledingstuk dat je persé wilt, ook al is het geen fout van de klant? Ik werk zelf in een retailbedrijf met gerantes en franchises maar bij ons staat de klant voorop en proberen we onderling voor een oplossing te zorgen. De klantendienst ging het bekijken en me op de hoogte houden via mail ten laatste de dag nadien. Echter heb ik niks meer gehoord. Zeer jammer.
Uit schrik de t-shirt niet meer te kunnen bemachtigen ben ik dan toch maar zelf naar het filiaal gereden waar ze hem wel nog hadden.(ik had deze opzij laten leggen) Een heen en terugrit van 106km met de bijhorende file. Je kan je wel bedenken dat ik me bekocht voel. 4 ritten voor dat ene kledingstuk. De t-shirt kost me evenveel door de kilometers die ik heb moeten rijden. Ik hoop alsnog een mailtje te krijgen van de klantendienst.
Antwoord van JBC