Eerlijk
Ik vond het heel leuk om dit samen met mijn familie op te lossen.
Ik vond de documenten erg goed en realistisch.
Wat ik wel jammer vond is dat het niet moeilijker en interessanter was gemaakt door puzzels erbij te doen en als je die dan oplost je een aanwijzing krijgt waar je de volgende puzzel krijgt enz.
Dat lijkt mij nog meer excitement bij het spel brengen. Ik wil graag nog meer uitdaging. Verder vind ik het geweldig.