bloomon BE Reviews 4.657

TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Rekening houdend met 1.914 recensies, recensenten hadden een geweldig ervaring met dit bedrijf. Klanten zijn over het algemeen zeer tevreden over de kwaliteit van de bloemen, die vaak vers aankomen en lang mooi blijven, soms wel tot drie weken. De service wordt als goed ervaren, met een vlotte bestelprocedure en correcte afhandeling. Veel mensen waarderen de snelle service en de goede prijs-kwaliteitverhouding van de boeketten. Echter, sommige klanten waren ontevreden over de levering, waarbij bloemen soms te laat of beschadigd aankwamen, of zelfs niet werden geleverd. Ook waren er klachten over boeketten die er bij aankomst niet fris uitzagen of minder vol waren dan verwacht, wat leidde tot teleurstelling. Enkele mensen misten een kaartje bij de levering of vonden de kosten voor een kaartje te hoog.

Waar mensen het meest over praten

Product

Mensen melden dubbelzinnige ervaringen met het product, waarbij sommigen de bloemen omschrijven als vers, van... Toon meer

Delivery service

Klanten merken consistent dubbelzinnige ervaringen met de bezorgservice op, waarbij sommigen snelle en stipte... Toon meer

Order

Consumenten vinden order dubbelzinnig, waarbij velen de bestelervaring als gemakkelijk en vlot omschrijven,... Toon meer

Service

Gebruikers beschrijven positieve interacties met de service, waarbij velen de snelle en correcte afhandeling... Toon meer

Price

Recensenten vermelden dubbelzinnige feedback over de prijs, waarbij velen de prijzen als schappelijk en de... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Mijn dochter, voor wie ik bloemen heb besteld, deelde me mee dat de bloemen heel mooi en vers zijn, lang houden. Anderzijds is er blijkbaar geen automatische mededeling van naam van de persoon die de... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

De bloemen zijn fantastisch maar de levering gebeurt steeds meer problematisch, nl. heel dikwijls komt deze pas 2 dagen later toe met alle nefaste gevolgen vandien voor de bloemen die dagenlang in de... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

De bloemen werden niet geleverd door post nl op de gevraagde dag en bleven een weekend lang in hun camionette zitten. Ze hadden nochtans eerst gezegd dat ze gingen leveren en dan levering uitgesteld.... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

De bloemen zaten goed verpakt in een stevige doos, ondanks dat was er toch 1 stengel geknakt. Ze zijn bezorgd op het afgesproken tijdstip. Er zouden 14-16 stengels in de bos zitten. Ivm Moederdag had... Toon meer


Bedrijfsgegevens

  1. #3 van de 3 beste bedrijven in Bloemenbezorging
  2. #4 van de 4 beste bedrijven in Bedrijfscadeau leverancier
  3. #2 van de 2 beste bedrijven in Droogbloemenwinkel
  4. #3 van de 3 beste bedrijven in Bloemist
  5. #2 van de 2 beste bedrijven in Bloemenontwerper
  6. #2 van de 2 beste bedrijven in Bloemenmarkt

Geschreven door het bedrijf

"Van een speels boeket op tafel tot een statement in de hal: bloemen bestellen bij bloomon is altijd een goed idee. Laat je verrassen door floral design. De mooiste designs, gevuld met de allerbeste bloemen. We hebben een breed assortiment van verse en gedroogde bloemen om cadeau te geven. Laat een uniek boeket bloemen bezorgen bij iemand anders of bestel een boeket voor jezelf. Bij bloomon kan je eenmalig een boeket bloemen laten bezorgen of een flexibel bloemenabonnement afsluiten. Onze bloemstylisten ontwerpen keer op keer de mooiste designs. Hoe het boeket van je bloemenabonnement eruit ziet? Dat is elke keer weer een verrassing tot de deurbel gaat! Samen met onze kwekers selecteren we de beste bloemen van het seizoen. We besparen onze bloemen de omweg via de veiling en groothandel, zodat jij extra lang kan genieten van verse bloemen - tot wel 10 dagen lang! Flexibele bezorging: met ons bloemenabonnement bepaal je zelf hoe vaak en wanneer we je bloemen bezorgen en je zit nergens aan vast. bloomon België."

bloomon België

Geschreven door het bedrijf

Bloemen laten bezorgen doe je met bloomon
Bloemen bestellen | Laat de mooiste bloemen bezorgen of trakteer jezelf op een bloemenabonnement en bepaal zelf hoe vaak je bloemen ontvangt.

Jouw boeket, altijd gratis bezorgd door bloomon.

Maak indruk met floral design, gratis bezorgd.

Maak indruk met floral design, gratis bezorgd.
Vragen over je bezorging of over je bloemen? Ons serviceteam helpt je met plezier verder.

Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

5K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

De levering die was voorzien voor…

De levering die was voorzien voor vrijdag werd geweigerd door de persoon op het ontvangadres omdat de ontvanger er pas zaterdag was. Ik heb dan gevraagd om de levering opnieuw aan te bieden op zaterdag maar dit kon blijkbaar niet meer worden geregeld. De bloemen werden teruggestuurd naar afzender. Tot op heden heb geen enkele refund ontvangen . Ook geen verder bericht ontvangen. Hoe kunnen we hierover verder communiceren?
Met dank
Dominique

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bloomon BE

Antwoord van bloomon BE

Hoi Dominique,

Bedankt voor het achterlaten van je review.

Het spijt me heel erg te horen over de vertraging van de levering van je bestelling.

Om dit verder te kunnen onderzoeken en de zaken recht te zetten, wil je ons dan een e-mail sturen naar (bloomon.be/klantenservice)/(bloomon.nl/klantenservice)?  Als je hierbij referentienummer 5197105, het bestel-ID en de postcode van de levering kunt vermelden, helpt ons dat om de bestelling in ons systeem te vinden.

We willen je absoluut helpen, dus we hopen snel van je te horen.

Met vriendelijke groet, Bloom and Wild
(sent via mail)

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Duur boeket pioenen voor een matige kwaliteit.

Ik had het boeket pioenen besteld. Er waren 12 stuks in het boeket, een 5-tal verschillende soorten.
De wit/gele stonden na 1 dag al breed open, de lichtroze vanaf de dag erna. De donkerrode zijn nooit opengekomen. Het boeket was na minder dan 1 week "uitgebloeid" wat natuurlijk ook wel zal te maken gehad hebben met het warme weer. Maar al bij al vond ik het een zeer duur boeket (meer dan 30 Euro) voor de matige kwaliteit.

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo bloomon BE

Antwoord van bloomon BE

Hoi Jo,

Bedankt voor je review.

Het spijt me heel erg te horen dat je pioenrozenboeket niet zo lang meeging als verwacht, met sommige bloemen die te snel opengingen terwijl andere helemaal niet opengingen, en de algehele vaasduur korter was dan gehoopt. Ik begrijp volkomen hoe teleurstellend dit moet zijn geweest, zeker gezien de kosten en je verwachtingen van kwaliteit.

Om dit verder te onderzoeken en de situatie recht te zetten, wil je ons dan een e-mail sturen naar support@bloomandwild.com? Als het mogelijk is, voeg dan alsjeblieft je bestelnummer, postcode van levering en referentienummer toe, want dit helpt ons om je bestelling in ons systeem te vinden.

Als je foto's hebt van het boeket, zou het ook heel fijn zijn als je die aan je e-mail kunt toevoegen, zodat we dit verder kunnen onderzoeken met ons team.

We willen je absoluut helpen en hopen snel van je te horen.
(sent via mail)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Niet tevreden het werd een dag te laat…

Niet tevreden het werd een dag te laat bezorgd , het pakket werd in de volle zon voor de deur gezet en enkele bloemen waren geknakt

18 juni 2026
Logo bloomon BE

Antwoord van bloomon BE

Hallo Nico,

Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen.

Het spijt me te horen dat uw bestelling een dag te laat is bezorgd en dat het pakket in de volle zon voor de deur is achtergelaten. Het spijt me ook dat enkele bloemen hierdoor geknakt zijn geraakt. Dit is uiteraard niet de ervaring die we voor onze klanten willen.

Om dit goed te maken, bieden we graag aan om een vervangend boeket voor u te regelen, gepland voor de eerstvolgende beschikbare bezorgdatum, zodat alles in perfecte staat aankomt.

Als u liever wilt, kunnen we ook een volledige tegoedwaarde op uw Bloom & Wild-account verwerken.

Laat ons gerust weten welke optie voor u het beste uitkomt, dan regelen we dit meteen.

Met vriendelijke groet,
(sent via mail)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top bloemen

Altijd mooie verse bloemen maar helaas was het die week warm en na een week waren ze eraan.anders gaan ze zeker 2 weken mee.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

De bloemen werden 2 dagen later…

De bloemen werden 2 dagen later bezorgd. Vervolgens werden ze in de hete zon achtergelaten, waardoor de helft van de bloemen stuk waren.

22 juni 2026
Logo bloomon BE

Antwoord van bloomon BE

Hallo Tom,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten.

Het spijt me heel erg te horen dat de bloemen twee dagen te laat aankwamen en vervolgens in de hete zon werden achtergelaten, waardoor een deel van het boeket beschadigd raakte. Dat is absoluut niet wat we willen, en accepteer alstublieft onze oprechte excuses voor het ongemak.

We hebben je al een e-mail gestuurd en willen dit graag verder met je onderzoeken, zodat we een passende oplossing kunnen vinden.

We kijken ernaar uit je snel te horen, zodat we dit recht kunnen zetten.

Met vriendelijke groet,
(sent via mail)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top!

Het was een cadeau, maar de betrokken persoon was heel blij! De bloemen waren mooi! Levering was ook in orde! Bedankt!🤩

19 juni 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

heel mooie bloemen veel keuze

er is veel keuze. de bloemen komen tijdig aan zijn mooi verpakt. je kan een vaas kiezen of cadeautje of kaartje. het blijft betaalbaar en ik heb het zelf mogen ontvangen en was blij en de mensen naar wie ik het stuurde vonden het ook heel mooi

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Was warme dag bloemen zagen er triest…

Was warme dag bloemen zagen er triest uit en pakje werd onderste boven geleverd aan de deur gezet.nogthans duidelijk pijl wat de bovenkant was!

19 juni 2026
Logo bloomon BE

Antwoord van bloomon BE

Hoi Ellen,

Heel erg bedankt voor je leuke bericht.

Graag gedaan, en we waarderen je begrip en vriendelijke woorden enorm. We zijn blij te horen dat je uiteindelijk van het boeket hebt kunnen genieten, ondanks de aanvankelijke teleurstelling.

We stellen je feedback enorm op prijs en hopen dat je volgende boeket de prachtige ervaring zal zijn die je van ons verwacht.

We kijken ernaar uit je snel weer te mogen verwelkomen.

Ik wens je een prachtige dag,

Warme groeten,
(sent via mail)

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Heel mooie bos bloemen, maar levering kan wel beter/anders

Heel mooie bos bloemen, goed verpakt. Bij levering graag de mogelijkheid voorzien om een paar tijdsloten te kiezen. De levertijd per dag is nu zeer ruim en na 21 uur 's avonds is voor sommige mensen (bv. mijn toch al oudere ouders) best wel laat. Het pakket is ook gewoon bij mijn ouders aan de voordeur gezet, zonder te verifiëren of iemand thuis was. Toch even aanbellen?

12 juni 2026
Logo bloomon BE

Antwoord van bloomon BE

Beste Els, bedankt voor je review.

Wat vervelend om te horen dat de bezorger niet aanbelde om te kijken of er iemand thuis was en de bloemen ongepast achterliet, en dat de optie om een bezorgtijd te kiezen ontbrak. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en onze excuses voor het ongemak.
We hebben je een mail gestuurd, we kijken daarin graag met je mee voor een passende oplossing.

Groeten namens bloomon
(sent via mail)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bloemen geleverd op donderdag 18/6

Bloemen geleverd op donderdag 18/6. 2 dagen later waren ze deels verwelkt. Ze staan in vaas met voldoende water en niet in de zon. Is onfris boeket, zonde van mijn geld.

18 juni 2026
Logo bloomon BE

Antwoord van bloomon BE

Hallo Lieve,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten.

Het spijt me enorm te horen dat je bloemen al twee dagen na levering begonnen te verwelken, ondanks dat ze correct werden verzorgd in een vaas met voldoende water en uit direct zonlicht werden gehouden. Ik begrijp volkomen hoe teleurstellend dit moet zijn, vooral als je verwachtte langer van je boeket te kunnen genieten. Het is vervelend om te horen dat de bloemen er niet meer fris uitzagen en dat je het gevoel had dat je geld verspild was.

Dit is zeker niet de ervaring die we onze klanten willen bieden, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en de teleurstelling.

We hebben je een e-mail gestuurd en kijken er graag naar uit om dit nader met je te bekijken, zodat we een passende oplossing kunnen vinden.

Met vriendelijke groet,
(sent via mail)

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

2 dagen te laat geleverd

De bloemen zouden dinsdag afgeleverd worden maar dat werd enkele keren plots uitgesteld, zonder een reden te geven,om dan donderdagavond laat afgeleverd te worden. Dan is de juiste gelegenheid natuurlijk voorbij. Ik weet ook niet of het dan nog verse bloemen zijn.

18 juni 2026
Logo bloomon BE

Antwoord van bloomon BE

Beste Mireille, bedankt voor je review.

Wat vervelend om te horen dat je cadeau vertraagd was. Dat was uiteraard niet onze bedoeling, en we bieden onze excuses aan voor het ongemak.

Wil je alsjeblieft contact met ons opnemen met je bestelnummer en eventuele foto's via: (bloomon.be/klantenservice)/(bloomon.nl/klantenservice)?

We helpen je graag verder met een passende oplossing.

Groetjes namens bloomon
(sent via mail)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer