Ei voi suositella ollenkaan
Asiakaspalvelu olematonta ja asioiden tiedottaminen. Useilla autokorjaamoilla asioineena ja hyvin perillä olevana voin todeta että älä vie tänne yhtään mitään, itse en olisi alunperinkään vienyt, mutta autossa on fragus turva voimassa, ja ne päättivät korjaamon puolestani. Toinen (kunnon mercedes-benz korjaamo) oli jo tehnyt diagnoosin että jakoketju venynyt autosta. Nämä tekivät diagnoosin että on venynyt vähän, mutta toleranssien sisällä ja laskuttivat minulta siitä 232,69€. Pitihän se maksaa että saa auton pois sieltä. Samaan aikaan huvittaa ja ketuttaa. No haetaan vielä veholta mercedes liikkeestä diagnoosi asiasta ja sitten rahat täältä korkojen kera takas, mitä aikaa mennyt asioiden hoitamiseen, polttoaineisiin yms.

