JL

Jørgen Laursen

Danmark

Anmeldelser

Anmeldelse af Verkter.dk

Anmeldelse af PostNord i Danmark

Anmeldelse af The Falcon Hotel Bornholm

Anmeldelse af Texas Bornholm

Anmeldelse af dao

Anmeldelse af Compumail

Anmeldelse af GLS Denmark

Anmeldelse af GLS Denmark

Anmeldelse af Carglass A/S

Anmeldelse af Moreland A/S

Anmeldelse af GLS Denmark

Anmeldelse af Wagner


Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Wagner er sikkert i sin gode ret til at…

Wagner er sikkert i sin gode ret til at afvise mig, fordi der er gået 4 måneder og en mistet bon. Jeg købte et par Lee bukser i Wagner Randers storcenter, 4 måneder efter er der revner og huller i dem, virker som om de er ved at rådne, fint nok, det er en fejl i bukserne, jeg har haft masser af Lee bukser. Wagner i Randers vælger at afvise mig pga manglende bon, det kan jeg jo ikke sige noget til, men så handler jeg jo bare ikke i Wagner ever igen, dumt af dem, de må have set mig før da jeg har handlet derinde masser af gange.

1. maj 2021
Uopfordret anmeldelse

Besvarelse fra Wagner

Hej Jørgen

Tak for din anmeldelse.

Vi har talt med butikken angående sagen, og det er korrekt, at du ikke kan reklamere over en vare uden din kvittering.

Butikken vil meget gerne have, at du kontakter dem personligt, så kan de undersøge, om du er medlem af vores kundeklub, hvor dine kvitteringer vil blive gemt.

Med venlig hilsen
Wagner

Anmeldelse af Skabsdesign