Jeg er meget skuffet over…e
Jeg er meget skuffet over Svenskkostilskud 😒 Da jeg fik en ordrebekræftigelse efter at jeg havde bestilt mine varer , stod der at jeg ville få varerne efter 2 dage .Fik ikke mine varer som de lovede . Talte med en fra kundeservice et par dage efter , som oplyste mig om at varerne ville komme samme dag imellem 17-22 . Det skete heller ikke .Så krævede at få mine penge tilbage efter da jeg slet ikke havde lyst at modtage noget som helst derfra mere 😟og det har jeg så fået 😏Første eneste og sidste gang at jeg har handlet med Svenskosttilskud !!
HK