Det er altid en fornøjelse at handle…
Det er altid en fornøjelse at handle hos Sisi Copenhagen.
Jeg er aldrig blevet skuffet over det jeg har købt. Varerne der købes , kommer i en fin æske og ønskes der anden indpakning er det også muligt.
Besvarelse fra Sisi Copenhagen