Mcdonalds Anmeldelser 12.207

TrustScore 1.5 ud af 5

1,5

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Se, hvad kunderne siger

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

McDonald’s Nytorv, helt klart værste oplevelse jeg har haft, først har jeg fået flere hår i min burger. Derefter har jeg fået veganske nuggets, når jeg bestilte normale nuggets, jeg gik ned og klaget... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dette er den mest uduelige undskyldning af en foretning på tværs af alle kategorier!!!!!! Der er aldrig pommes frites med i leveringen når man køber en menu igennem volt!!!

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Besøgte Mc Donalds i Odense city. Har aldrig oplevet en mere slatten og kold burger og sodavanden var fyldt halvvejs op med is - Pommes friterne var det eneste lyspunkt - De var i det mindste varme -... Se mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Hej. Jeg var på macdonalds ved københavns hovedbanegård. Jeg bestilte en stor 9 piece nuggets menu. For det første har jeg ikke modtaget mine to dips jeg valgte med til. For det andet kan jeg t... Se mere

Virksomhedsoplysninger


Kontaktoplysninger

1,5

Dårlig

TrustScore 1.5 ud af 5

12 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Ingen anmeldelsesinvitationer registreret

Denne virksomhed har ikke inviteret sine kunder til at skrive anmeldelser, så anmeldelserne er muligvis ikke repræsentative

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

En meget ubehagelig og speciel oplevelse

McDonald’s Nytorv, helt klart værste oplevelse jeg har haft, først har jeg fået flere hår i min burger. Derefter har jeg fået veganske nuggets, når jeg bestilte normale nuggets, jeg gik ned og klaget og fik afvide de ikke kunne gøre noget, da nuggets’ne var blevet afleveret og betalt for. Derefter fik jeg pænt afvide jeg ikke skulle have flere nuggets, meget ubehageligt

10. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg havde en rigtig god oplevelse hos…

Jeg havde en rigtig god oplevelse hos McDonald’s i Ringsted. Der var desværre sket en fejl med min ordre, men medarbejderen Laura håndterede situationen hurtigt og professionelt. Hun sørgede straks for at rette fejlen og gav mig en ny Sprite. Som en ekstra gestus opgraderede hun endda min mellem Sprite til en stor.

Servicen var venlig, effektiv og langt over mine forventninger. Det er uden tvivl noget af den bedste kundeservice, jeg har oplevet. Stor ros til Laura og resten af teamet. Jeg kan varmt anbefale et besøg hos McDonald’s Ringsted. Tak Laura💪🏾💪🏾

4. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

McDonald Farum

McDonald Farum, leverer altid iskold mad - hvilket ikke er underligt, da de gerne er mere end en time om kørslen.!! I stedet for, at tiden bliver mindre i ventetiden, så stiger tiden. :)

1. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Kyllingesalat men uden kylling

Deres salat med kylling. Jeg skulle lede længe efter lidt kylling. Den var slasket og våd. Da jeg henvendte mig ved kassen blev jeg mødt af en ung pige som ikke mente det var hendes ansvar at hjælpe mig i Rødovre centrum.

12. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

kødet var ikke helt de bedste

kødet var ikke helt de bedste, og deres ismaskine kunne virkelig ikke finde ud af at smage godt. pomfritterne var slatende og vi skal i værtifald ikke snakke om der kyllinge nuggets. det er derfor at de fror 1 stjerne

6. juni 2025
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Jeg var på McDonald i meget center fik…

Jeg var på McDonald i meget center fik hurtigt min mad og en god og venlig betjening og min burger og pomfritter var gode og varme og fik kaffe ,is det var også godt så jeg var glad da jeg kørte hjem fra holbæk af Mvh Kim 🙂

27. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

lars med 2 venner på MCD

hej mester mcdonalds man det var sidste tirsdag og en af mine venner haved fået mig ned på mcdonalds for at prøve den der big ache alså den ham ceo hader mere end noget andet nå vi prøvede den og vi fik det sam menu vi var 3 i det hele og alt var galt pommesne var kolde og fantanen samgte af tis vi valgte at gå efter en dålig oplevse så vi gik på sunde set
det smagte noget bedre og fantaen smagte ikke af tis
nå det var den omgang af mcdonalds

9. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Besøgte Mc Donalds i Odense city

Besøgte Mc Donalds i Odense city. Har aldrig oplevet en mere slatten og kold burger og sodavanden var fyldt halvvejs op med is - Pommes friterne var det eneste lyspunkt - De var i det mindste varme - 85 kr. næsten lige ud af vinduet!

5. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

McDonald

McDonald. I Ringe I skal have 5 stjerner, for dejlig behandling, da I kom til at give forkert kunde vores mad. Tusind tak for at I er så søde.

1. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Vi betalte næsten kr.300 for en måltid

Vi betalte næsten kr.300 for en måltid, hvor pommesfrites var kolde og salatdressing ikke engang var med selvom vi have betalt for 3 pk og heller ikke engang en serviet?? Hvordan kan I vores det bekendt- svar det kan I ikke og det er langt fra første gang! Men sidste gang!@

31. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Jeg bestilte mad i deres drive in i…

Jeg bestilte mad i deres drive in i Holstebro men da jeg kom hjem med det var der ikke salt på deres fritter og de var hård, og der manglede en bøf og der var ikke sovs i den ene jeg ringer derhen næste dag som jeg fik fortalt engang at man skulle hvis der var noget med deres mad. Det gjorde jeg men tak skæbne de skulle have et telefonnummer på den der havde hentet det og et nummer på maden og et tidspunkt hvor det var hentet og var ikke sikker på klokken og vidste da ikke hvilken tal der var på vores mad og har da ikke lyst til og udlevere en andens telefonnummer sikke et bøvl, så tænker ikke jeg kommer igen

27. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

McDonalds kan ikke installeres!

McDonalds kan ikke installeres!
Beder om hjælp til APP i restauranten i Køge. Men her afvises jeg af to medarbejdere. Modtager så efterfølgende min bestilling. Det er VIRKELIG kundeservice der vises.
Det hele er, at APP’en skal have en kode fra McDonalds server når man bliver oprettet.
Jeg skriver til den adresse der er til jeres servicekontor, men her virker det som at alle har været ansatte i restauranten i Køge. Hjælpen kan nok findes når denne kommer på Trustpilot.
Det er som om det er kunden der har problemet, men underligt nok, så kan kunden udmærket komme på BURGER KINGS APP, her også med kontrol kode retur til min e-post.
I den e-post jeg skriver til jer, er noteret et telefonnr. som man ikke kan finde og ringe til kunden – kunden er undertegnede.
Jeg troede ikke McDonalds var sådan en dårlig restaurant kæde med fastfood, men kan nu konstatere der er en anden side af medaljen. Her kan jeg se at Københavns Hovedbanegård har en dårlig restauratør. Jeg kan se mange røde bemærkninger fra flere kunder. Men det virker som der er en hetz mod jeres dårlige tilbagemeldinger.
Få nu fat i jeres medarbejdere ude i byerne samt i jeres interne service, vis kunderne der er jeres levebrød, at I gerne vil os.
Max Hvornum

20. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 2 ud af 5 stjerner

Small arch

Small arch
Kørte i drive in onsdag for at prøve den nye Big arch. Tager den med hjem 15 min væk før jeg åbner posen. Der opdager jeg at min Big arch desværre er en small arch da de på McDonald’s ikke har styr på hvor mange bøffer den indeholder. Jeg tager billeder og tænker at jeg vil italesætte det ved næste besøg. Dette sker lørdag (i går) ved samme restaurant i Slagelse. Viser butiksleder billederne og han kan godt se at den ikke er korrekt lavet og mangler halvdelen. Men men men, desværre kan han ikke refundere eller give mig en ny burger da jeg åbenbart SKAL ringe til McDonald’s samme dag for at de vil løse dette. Hvad er det for en behandling af kunderne. Føler lidt at service er en by i Rusland for McDonald’s og det ikke kunne rave dem mere, det er ihvertfald det indtryk jeg får ved møde med køkkenchefen. Ærgerligt at vi er kommet hertil ☹️

14. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 1 ud af 5 stjerner

Dårlig service

Jeg mangler over 50% af min bestilling… jeg bestilte flere ting til min kæreste og jeg, men da vi kom hjem havde vi ikke modtaget over 50%. Over 100kr. Vi er blevet snydt for.

14. marts 2026
Uopfordret anmeldelse

Er dette din virksomhed?

Tilegn dig din profil på Trustpilot og få gratis adgang til vores værktøjer, så du kan komme i kontakt med dine kunder.

Få en gratis konto

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere