Håbløs returneringsproces
Varen kom men passede ikke.
Håbløs returneringsproces hvor man skal kommunikere på tysk og lede efter returneringssedler mm. Endte med at betale 150 kr. for at sende varer for 350 retur fordi de skal retur til en adresse i Holland. Spændt på om der kommer penge retur men selv hvis der gør….

