Kære Nikolaj,
Tak for din feedback på Trustpilot. Vi er kede af at høre om din negative oplevelse og vil gerne adressere de punkter, du har nævnt.
Vi beklager, at du ikke har modtaget en ordrebekræftelse. Vores automatiserede IT-system var desværre nede, hvilket resulterede i, at vi ikke modtog din ordre som normalt.
På grund af systemfejlen blev der ikke sendt nogen kommunikation om din ordrestatus. Dette er ikke vores normale procedure, og vi undskylder for den manglende information.
Vi værdsætter, at du kontaktede os. Vores medarbejder, som tog dit opkald kl. 17.30 (uden for normal åbningstid), arbejdede på at løse problemet så hurtigt som muligt.
Din ordre blev annulleret, og din betaling blev tilbagebetalt kl. 21.35 samme aften for at imødekomme din anmodning.
Vi tager din feedback meget alvorligt og vil bruge den til at forbedre vores kundeservice og kommunikation. Hvis du har yderligere spørgsmål eller bekymringer, er du velkommen til at kontakte mig direkte, (cwest@soe-jensen.dk)så jeg kan hjælpe dig bedre igennem.
Vi håber, at du vil give os en chance for at gøre det godt igen i fremtiden.
Med venlig hilsen,
Christian Westergaard