Banner for Skrøbelev Gods

Skrøbelev Gods Anmeldelser 1.275

TrustScore 4 ud af 5

4,2

Selvom vi ikke verificerer specifikke påstande, fordi anmeldernes meninger er deres egne, kan vi godt betegne anmeldelser som "Verificerede", når vi kan bekræfte, at der har fundet en forretningsinteraktion sted. Læs mere

Af hensyn til platformsintegriteten scannes alle anmeldelser på vores platform – verificerede eller ej – af vores automatiserede software døgnet rundt. Denne teknologi er designet til at identificere og fjerne indhold, der overtræder vores retningslinjer, herunder anmeldelser, som ikke er baseret på en reel oplevelse. Vi er klar over, at vi måske ikke fanger alle problemer, og du er velkommen til at gøre os opmærksom på det, hvis vi har overset noget. Læs mere

Anmeldelser i korte træk

Oprettet med AI baseret på nylige anmeldelser

Ser man på 145 anmeldelser, anmelderne havde en fantastisk oplevelse med dette firma. Kunderne roser personalet for deres hjælpsomhed, positive indstilling og evne til at gøre opholdet specielt, hvilket skaber en behagelig atmosfære og fremragende service. Maden beskrives ofte som lækker, veltillavet og flot anrettet, med mange der fremhæver den høje kvalitet og smagfulde oplevelse. Stedet og dets omgivelser får stor ros for at være smukke, hyggelige og idylliske, hvilket bidrager til en følelse af afslapning og velvære. Mange anbefaler også rundvisningerne, som er både informative og underholdende, og bidrager til den samlede positive oplevelse. Dog var nogle kunder utilfredse med madens kvalitet, idet de fandt den kedelig, fantasiforladt eller at den ikke levede op til forventningerne om gourmetmad, især i forhold til pris og udvalg. Andre oplevede problemer med værelserne, såsom slidte møbler, manglende faciliteter eller at de ikke levede op til beskrivelsen. Enkelte nævnte også mangler ved morgenmaden, for eksempel manglende udvalg eller defekte kaffemaskiner, og nogle få oplevede uhøfligt personale eller for høj musik.

Det, folk taler mest om

Staff

Kunder havde positive oplevelser med personalet, som beskrives som venligt, professionelt og imødekommende.... Se mere

Quality

Forbrugere finder kvaliteten positiv, især hvad angår maden, som mange beskriver som veltillavet, udsøgt og... Se mere

Service

Kunder deler positive meninger om service, og mange beskriver den som super lækker og fantastisk, især i... Se mere

Location

Anmeldere fremhæver positive aspekter af lokationen, og mange beskriver stedet som dejligt, hyggeligt og... Se mere

Product

Kunder noterer tvetydige oplevelser med produktet, hvor nogle roser maden som veltillavet og lækker, især den... Se mere

Anmeldelser, der former dette resumé

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Et god sted, med nærhed fra personalet og hyggelige omgivelser. Rundvisningen, fin lille tur rundt på Godset. Gode værelser fine, rene, velindrettede, badeværelserne også fine dog se badeværel... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

På en af årets varmeste dage vil et bedre luftskifte i restauranten være ønskelig. Vi bad tjernerne om at åbne flugtvejsdørene, det gjorde en forskel. En kuffert venlig transport vej igennem gårde... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Vi har nydt opholdet den 29/9-1/10-25. Rammerne levede op til vores forventninger. Rundvisning på godset var en oplevelse. Vejret var sol alle dage. Både personale og morgenmad, frokost, aftensma... Se mere

Virksomheden har svaret

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Fantastisk opphold i Godsforvalterboligen med dejlig mad to aftener i træk. Skøn atmosfære og søde sjove tjenere. Da min lille baby ikke ville være med til noget som helst på vores anden aften gik en... Se mere

Virksomheden har svaret


Virksomhedsoplysninger

  1. nr. 6 af de 6 bedste virksomheder i Hotel
  2. nr. 1 af de 1 bedste virksomheder i Selskabslokale
  3. nr. 3 af de 4 bedste virksomheder i Dansk restaurant
  4. nr. 1 af de 1 bedste virksomheder i Glutenfri restaurant
  5. nr. 2 af de 2 bedste virksomheder i Spa
  6. nr. 1 af de 1 bedste virksomheder i Vegetarrestaurant

Skrevet af virksomheden

Midt i det H.C. Andersen kaldte Danmarks have er Skrøbelev Gods beliggende. I årstallet 1669, midt i den aristokratiske og ekstravagante periode, blev Godset bygget. Det prægtige gods er blevet fuldstændig renoveret og er nu et romantisk hotel med smukke dobbeltværelser og suiter med egen jacuzzi De flotte og dekorative lofter og antikke slots møbler, guld spejle, krystal lysekroner og prægtige ægte tæpper, giver Skrøbelev Gods ved det sydfynske øhav en uovertruffen imødekommenhed og charme. Vi kan tilbyde dig den perfekte ramme for et romantisk gods- & herregårdsophold, det være sig bryllup eller fest i de elegante selskabslokaler, firmafest, kursus & konference eller et luksus weekendophold med familie eller gode venner. Det sydfynske øhav er stadig et af de fortrukne område for den kræsne feriegæst. Den gamle herregård og nu gods er en smagsfuld kombination mellem gammelt og nyt. Det er beliggende kun 3 kilometer fra Rudkøbing og ca. 15 minutters kørsel fra Svendborg.

Skrøbelev Gods

Skrevet af virksomheden

Personlig service og en gastronomisk oplevelse i romantiske omgivelser

Romantisk og afslappende ophold i stemningsfulde omgivelser

Gastronomisk lunch & middag med imødekommende og smilende tjenere

Gastronomisk lunch & middag med imødekommende og smilende tjenere
Spændende rundvisning på godset Gratis internet & fri parkering Mulighed for rabat på golf og andre aktiviteter

Kontaktoplysninger

Promotion box for Skrøbelev Gods

Få en spændende og magisk oplevelse

Afslappende gourmetophold med rundvisning & evt gin- eller vinsmagning

4,2

God

TrustScore 4 ud af 5

1 t anmeldelser

5 stjerner
4 stjerner
3 stjerner
2 stjerner
1 stjerne

Bed kunder om at skrive en anmeldelse

Denne virksomhed inviterer sine kunder til at skrive en anmeldelse, uanset om den er positiv eller negativ

Har besvaret 100 % af deres negative anmeldelser

Svarer typisk inden for 24 timer

Sådan bruger denne virksomhed Trustpilot

Se, hvordan deres anmeldelser og bedømmelser indsamles, vurderes og modereres.

Virksomheder på Trustpilot må ikke tilbyde incitamenter eller betale for at skjule anmeldelser. Anmeldelser repræsenterer individuelle brugeres meninger, og ikke Trustpilots mening. Læs mere

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Vi er lige kommet fra en overnatning på…

Vi er lige kommet fra en overnatning på Skrøbelev gods. Omgivelserne var smukke og værelserne rigtig fine. Vi havde købt et ophold via Traveldeal, hvor der stod tillæg for sæson, dvs maj-september på 200 kr. Der var ingen ledige standardværelser, så vi havde accepteret en opgradering på 300 kr. På Traveldeal står der tillæg på 600kr på helligdage/mærkedage, dog ikke specificeret. Dette og den fulde pris bør man informeres om på forhånd. Vi føler os lidt taget ved næsen. vi havde virkelig ikke forestillet os at et lille bål i haven, uden taler, sange eller andet kunne koste 600kr at kigge på. Alt i alt et skønt ophold og søde personaler, men tillæggene virker lige lovligt kreative

23. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Det er 3 gang vi er på Skrøbelev Gods

Det er 3 gang vi er på Skrøbelev Gods. Fin men dyr fornøjelse. Første gang vi var der var på nytårsophold, flot men vi oplevede et meget fortravlet personale. Der var ikke tid til at kunne bestille noget ekstra på selve nytårsaftensdag. Da man jo ikke selv må have drikkevare på værelset, gik vi i baren for at bestille lidt drikkevaresidst på eftermiddagen, dette var ikke velset, da de havde travlt med at gøre klar til nytårsaften. Selve aften var da fin, men i en totalt overfyldt restaurant, men en tjener der desværre manglede overblik, så det endte med vi flere gange i løbet af aften sad med tomme glas. Lidt trist, men personalet gjorde hvad de kunne. (2024-2025) Udover det havde vi købe nogle gavekort med overnatning i standard værelse og middag. Disse skulle bruges inden juni 2026, i oktober 2025 vil jeg så bestille 2 ophold, dette var ikke muligt i standart værelser, hvorfor vi så måtte opgradere til noget dyrere værelser, helt ok. Menuen bestod af en ret, resten skulle tilkøbes, dette var vi klar over, men begge gange skulle vi på forhånd vælge hovedretten. 1. Ophold i foråret 2026- Fredag kunne vi vælge kylling ellers en merudgift hvis vi valgte en anden ret, lørdag svinemørbrad, ellers en merudgift. 2. Ophold juni 2026, samme procedure gentog sig vi skulle vælge menu. SAMME MENU, det er noget kedeligt når vi nu havde 2 overnatninger begge gange. Altså har vi nu været igennem hele menu kortets hovedretter. Kedeligt udvalg og stakkels kok, det må altså være lidt uinspirerende at lave den samme mad altid, og samme tilbehør. Maden super lækker og veltilberedt. Fredag ventede vi i ca 1 time imellem forret og hovedret, lidt for længe. Lørdag var vi pludselig sat helt bagerst i restauranten helt for og selv,der var masser af plads i restauranten, inden der var gået 10 min var vin og mad serveret, 30 min senere var vores bord ryddet og vi sad på terrassen. Fredag da vi ankom vejret var super lækkert, så vi valgte at sætte og på terrassen sammen med mange andre gæster. 1 tjener som løb frem og tilbage, undskyldte ventetiden, men der skulle serveres frokost, laves cocktails og serveres drikkevare, kaffe og kage. Det kan en person simpelthen ikke nå, når terrassen er fyldt med gæster. Der mangler personale, det er ærgerligt for stedet. Personalet er super søde og venlige, men de har for travlt, det giver en dårlig oplevelse for mig som kunde. Alt i alt i fin men lidt for dyr oplevelse. Stedet ligger skønt, værelserne fine og hyggelige, men trænger til lidt reparationer og badeværelse trænger til lidt bedre rengøring.

19. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Kære Liselotte

Tak for din meget grundige anmeldelse og for, at I nu har besøgt os flere gange på Skrøbelev Gods.

Det glæder os, at I fremhæver de smukke omgivelser, de hyggelige værelser, den veltilberedte mad og vores søde og venlige personale. Samtidig er vi naturligvis kede af at læse, at I flere gange har oplevet, at servicen har været præget af travlhed, og at det har påvirket jeres samlede oplevelse.

Vi tager især jeres bemærkninger om ventetid, bemanding, bordplacering, rengøring og behov for vedligehold alvorligt. Det er vigtige tilbagemeldinger for os, og vi er enige i, at den gode oplevelse også afhænger af ro, nærvær og tid omkring gæsterne.

Ved gavekortophold og særlige opholdspakker vil der i nogle tilfælde være fastlagte rammer for både værelseskategori og menu, med mulighed for tilkøb og opgradering. Vi har forståelse for, at det kan opleves begrænsende, særligt når man besøger os flere gange tæt på hinanden, og det tager vi med os i vores videre overvejelser.

Vi sætter pris på, at I trods jeres kritik også anerkender personalets indsats. Det betyder meget for os, og vi vil naturligvis tage jeres samlede oplevelse med i vores fortsatte arbejde med at forbedre både service og helhedsindtryk.

Tak fordi I tog jer tid til at dele jeres oplevelser så ærligt og detaljeret.

Med venlig hilsen
Skrøbelev Gods

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Hyggeligt sted i rare omgivelser.

Hyggeligt sted i rare omgivelser.
Rigtig god service.
Hyggelig betjening og fantastisk og humuristisk rundvisning.

9. juni 2026
Uopfordret anmeldelse
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Kære Annette

Tusind tak for din dejlige anmeldelse.

Det gør os virkelig glade at læse, at du oplevede Skrøbelev Gods som et hyggeligt sted i rare omgivelser, og at både servicen, betjeningen og rundvisningen var med til at gøre besøget særligt.

Tak fordi du delte din oplevelse med os. Vi håber, vi snart får fornøjelsen af at byde dig velkommen igen.

Med venlig hilsen
Skrøbelev Gods

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Et god sted!

Et god sted, med nærhed fra personalet og hyggelige omgivelser.
Rundvisningen, fin lille tur rundt på Godset.
Gode værelser fine, rene, velindrettede, badeværelserne også fine dog se badeværelsemøblerne lidt slidt ud i den fløj vi havde fået værelser. Dog var også i andre værelser der var rigtig pæne.
Og et sted der virker til at udvikle sig løbende.
Maden var veltillavet og pænt anrettet. En pæn standart, fin smag.
Vi vil helt sikkert overveje at genbesøge stedet igen.

27. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Kære Bent

Tusind tak for jeres fine og grundige tilbagemelding.

Det glæder os meget at høre, at I oplevede Skrøbelev Gods som et hyggeligt sted med nærvær fra personalet, gode omgivelser og en fin rundvisning på godset.

Vi er også glade for, at I fandt værelserne rene, velindrettede og pæne, og at maden levede op til jeres forventninger med god smag og en pæn anretning.

Tak også for jeres bemærkning omkring badeværelsesmøblerne i den fløj, hvor I boede. Det tager vi naturligvis med videre, da vi hele tiden arbejder på at vedligeholde og udvikle stedet løbende.

Det betyder meget for os, at I vil overveje at besøge os igen. I skal være hjerteligt velkomne tilbage på Skrøbelev Gods.

De bedste hilsner
Skrøbelev Gods

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Levede ikke op til pris og forventninger

Vi havde fået et gavekort til et ophold for 2 personer til en værdi af 3.295 kr. inkl. 1 overnatning, 1 hovedret og rundvisning. Selve stedet er virkelig skønt med masser af charme, historie og flotte omgivelser, så på den måde var oplevelsen hyggelig.

Men vi blev ærligt talt noget overraskede over alle de ekstra tillæg oveni da vi forlod stedet. Først 400 kr. i helligdagstillæg og derefter yderligere 400 kr. i sæsontillæg, som gælder fra maj til september — vi var der den 14. maj. Altså 800 kr. ekstra oveni et gavekort til over 3.000 kr., og dertil kom selvfølgelig også ekstra betaling for dessert, som vi bestilte, eftersom vores gavekort kun inkluderede hovedretten.

Når man ender med at betale så meget ekstra, forventer man også lidt mere af værelset og faciliteterne. Vores standardværelse var meget skrabet. Der var nærmest ingen steder at gøre af tøj eller kuffert, ingen mulighed for at låne strygejern/strygebræt og heller ikke et lille køleskab, hvilket vi egentlig ville forvente i den prisklasse.

Morgenmaden var desværre også ret sølle, og kaffemaskinen virkede ikke, så der var kun almindelig kolbekaffe.

Vi fik ved afrejse udleveret et ambassadørkort med 10 % rabat på næste ophold, men det kommer vi nok ikke til at benytte.

Alt i alt et sted med masser af charme og historie, men hvor de mange ekstra tillæg og det forholdsvis lave niveau på faciliteter og morgenmad trak oplevelsen en del ned.

14. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Kære Camilla
Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at I oplevede Skrøbelev Gods som et skønt sted med charme, historie og flotte omgivelser. Samtidig er vi naturligvis kede af, at opholdet ikke i sin helhed levede op til jeres forventninger.

Af hensyn til andre læsere vil vi dog gerne præcisere, at de nævnte tillæg var en del af de vilkår, der gjaldt gennem den agent, hvor opholdet blev købt, og at disse var kendt, inden opholdet blev betalt. Vi havde også informeret om mulighed for opgradering til en anden værelseskategori, men I ønskede at beholde den mindste værelsestype.

Vores standardværelser er bevidst enkelt indrettet, og da vi er et godsophold med restaurant, tilbyder vi ikke køleskab på værelserne som en del af standardindretningen. Når det er sagt, tager vi naturligvis jeres oplevelse af både værelset og morgenmaden med os.

Vi takker for jeres besøg og for, at I tog jer tid til at dele jeres oplevelse.

Med venlig hilsen
Skrøbelev Gods

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fantastisk sted

Fantastisk sted, hyggelige værelser, dedikeret personale og super lækker mad 👍

2. oktober 2025
Uopfordret anmeldelse
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Hej Lene

Tusind tak for din flotte anmeldelse.

Det glæder os meget at høre, at du havde en så god oplevelse hos os, og at både værelserne, maden og vores personale gjorde et særligt godt indtryk.

Det betyder meget for os, at du fremhæver den dedikerede service og den hyggelige stemning. Det er netop den helhedsoplevelse, vi gerne vil skabe for vores gæster.

Tak fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse. Vi håber meget at kunne byde dig velkommen igen på Skrøbelev Gods.

Med venlig hilsen
Skrøbelev Gods

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Pris kontra oplevelse ?

Et fint sted men oplevelsen svarer ikke til hvad en romantisk ophold med 3 retters gourmetmiddag (kartoffelsuppe, marineret svinemørbrad og citronformage) koster.
Vi fik kaffe, kage og en flaske vin om eftermiddagen og måtte i den forbindelse betale 45 kr for 3 glas vand. Om aftenen 75 kr for en flaske vand med brus, ikke ok når vi købte 2 flasker vin

12. maj 2026
Uopfordret anmeldelse
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Kære Yvonne

Tak fordi I har taget jer tid til at dele jeres oplevelse.

Vi er glade for, at I oplevede Skrøbelev Gods som et fint sted, men vi er naturligvis kede af at læse, at den samlede oplevelse ikke levede op til jeres forventninger i forhold til pris og indhold.

Vores romantiske ophold er sammensat som en pakkeløsning med overnatning, f.eks eftermiddagsservering, vin og middag, hvor menuen er fastlagt på forhånd. Der er samtidig mulighed for at tilkøbe andre retter, vin, drikkevarer og ekstra serveringer, hvis man ønsker at udvide oplevelsen yderligere.
Det valgte I dog fra, idet I kun ønskede en standard udgave.

Vi forstår godt, at pris og oplevelse skal hænge sammen, og vi tager jeres bemærkninger med videre. Priser på vand og øvrige drikkevarer fremgår af vores menukort, men vi beklager, hvis det ikke har været tydeligt nok i situationen.

Tak for besøget hos os.

Med venlig hilsen
Skrøbelev Gods

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Super lækkert gods

Super lækkert gods. Lokaler og værelser. Super lækkert service af tjenere som kan se hvad folk ønsker og gør deres beste for af opfylde dem..

1000 tak for en uforglemmelig oplevelse. <3

9. januar 2026
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Kære Frederik

Tusind tak for jeres skønne anmeldelse.

Det glæder os meget at høre, at I havde en uforglemmelig oplevelse hos os, og at både godset, værelserne og servicen gjorde så godt et indtryk.

Det betyder især meget for os, at I fremhæver vores tjenere og deres opmærksomhed. Vi lægger stor vægt på nærværende service og på at gøre vores bedste for, at hver enkelt gæst føler sig set og godt taget imod.

Tusind tak fordi I tog jer tid til at dele jeres oplevelse. Vi håber meget at kunne byde jer velkommen igen på Skrøbelev Gods.

Med venlig hilsen
Skrøbelev Gods

Bedømt til 3 ud af 5 stjerner

Vi havde gavekort

Vi havde gavekort, blev indløst og det var ok.

10. januar 2026
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Kære Lotte

Tusind tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at I fik indløst jeres gavekort, og at alt var i orden i den forbindelse. Vi håber, at I havde et dejligt ophold hos os på Skrøbelev Gods.

I er altid velkomne igen en anden gang.

De bedste hilsner
Skrøbelev Gods

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Skøn mad

Skøn mad, og fantastisk ophold

28. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Hej Bente

Tusind tak for din dejlige anmeldelse.

Det gør os virkelig glade at læse, at du havde et fantastisk ophold hos os, og at du nød maden. Sådan en tilbagemelding betyder meget for hele vores team.

Tak fordi du delte din oplevelse. Vi håber, vi snart får fornøjelsen af at byde dig velkommen igen.

Med venlig hilsen
Skrøbelev Gods

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Modtagelsen rundvisning og Maden

En meget venlig modtagelse, En rigtig god rundvisning med en fantastisk god fortæller samt fantastisk middag man husker længe

3. marts 2026
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Hej Hans

Tusind tak for jeres fine anmeldelse.

Det glæder os meget at høre, at I fik en så god oplevelse hos os, og at både modtagelsen, rundvisningen og middagen gjorde et særligt indtryk.

Det betyder meget for os, at I fremhæver både den venlige velkomst, den gode fortælling under rundvisningen og en middag, man husker længe. Det er netop den helhedsoplevelse, vi gerne vil skabe på Skrøbelev Gods.

Tak fordi I delte jeres oplevelse med os. Vi håber, vi snart får fornøjelsen af at byde jer velkommen igen på Skrøbelev Gods.

Med venlig hilsen
Skrøbelev Gods

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Opholdet maden og ikke mindst en god…

Opholdet maden og ikke mindst en god vinsmagning. De gode vine forstsatte til maden serveret af et behageligt personale.

24. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Hej Heini

Tusind tak for jeres dejlige anmeldelse.

Det glæder os virkelig meget, at I havde en god oplevelse hos os, og at både opholdet, maden, vinsmagningen og den gode service gjorde indtryk. Det er især skønt at høre, at vores personale var med til at fuldende oplevelsen.

Tak fordi I delte jeres oplevelse. Vi håber, vi snart får fornøjelsen af at byde jer velkommen igen.

Med venlig hilsen
Skrøbelev Gods

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Dejligt ophold

Dejligt ophold
Vi havde akut brug for en forkælelse…
Og jeg skal love for vi fik det på Skrøbelev gods 🥰
Lige fra jeg bestilte til vi tog hjem.
Chefen som bare forstod vores situation lige fra start.
Mega hjælpsom ung kvinde i receptionen, alt kunne lade sig gøre.
Dejligt romantisk værelse, med en rigtig god seng,
Rundvisningen var god og oplysende og med liv.
Gin smagningen med den skønneste fyr, fuld af viden og historier.
Maden udsøgt og lækker, og meget imødekommende over for lidt for sent oplysning om allergener.
Personalet lige fra gartner, rengøring, receptionisten, chefen, tjener alle var venlige og imødekommende
En rigtig dejlig oplevelse.
Vi har allerede fortalt vidt og bredt om hvor tilfredse vi har været
Vi kommer helt sikker tilbage.

8. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Kære Susan

Tusind tak for jeres virkelig dejlige anmeldelse 🥰
Det varmer os at høre, at I kom med akut behov for forkælelse – og at I gik herfra med følelsen af at være blevet mødt og set hele vejen igennem.

Hvor er det skønt, at både bestillingen, modtagelsen i receptionen, det romantiske værelse, rundvisningen og ginsmagningen (med historierne!) ramte plet – og at I oplevede, at vi tog godt hånd om allergenerne, selv når det kommer lidt sent.

Og så bliver vi ekstra glade for, at I nævner hele holdet – fra gartner og rengøring til tjener, reception og chef. Det er præcis sådan et værtskab, vi gerne vil skabe.

Tusind tak fordi I allerede har fortalt vidt og bredt om jeres oplevelse – og vi glæder os til at forkæle jer igen. På gensyn på Skrøbelev Gods

Med venlig hilsen
Skrøbelev Gods

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Anbefalelsesværdigt!

Vi er netop hjemvendt efter en enkelt overnatning på deluxesuiten. Vi skulle nok have booket en overnatning mere, da vi brugte noget tid på at finde os til rette - vi kommer normalt ikke så fine steder 😉 Dette er selvfølgelig kun ment positivt, da vi dermed fik en rigtig god oplevelse med lækker mad, vin og drinks, og fantastisk service. Særligt jeres tjener Jakob, som var yderst behagelig, og underholdende med sin spøgelseshistorie.
Med dette besøg er der naturligvis brugt nogle penge, som andre også skriver. Men vi fylder pengepungen op igen til næste besøg, for vi kommer helt sikkert igen.

Mange tak for en dejlig weekend.

4. april 2026
Uopfordret anmeldelse
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Hej Melanie

Tusind tak for jeres fantastiske anmeldelse 😊
Det glæder os virkelig at høre, at I fik en rigtig god oplevelse i deluxesuiten – og ja, man skal næsten lige “lande” og finde sig til rette første gang… det er en del af charmen 💛

Hvor er det skønt, at både mad, vin og drinks samt servicen ramte plet – og tak fordi I nævner Jakob. Hans spøgelseshistorie er efterhånden blevet en lille Skrøbelev-klassiker, så det vil glæde ham at høre, at den gjorde indtryk!

Og tak for jeres ærlige pointe om, at man naturligvis bruger nogle penge – vi sætter stor pris på, at I samtidig mærker, at oplevelsen er det værd. Vi glæder os allerede til næste gang, når I har fyldt pengepungen op igen 😉✨

De bedste hilsner
Skrøbelev Gods

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Super fint ophold

Vi havde 2 dage, Super fint ophold, fin rundvisning, lækkert mad, god vin fra vinmenu jeg ikke selv vil ha købt, dejligt værelse. Det eneste er at sofaen kunne være bedre på værelset.

30. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Hej Per

Tusind tak for jeres anmeldelse 😊
Hvor er det dejligt at høre, at I havde to super fine dage med god rundvisning, lækker mad og en vinmenu, der gav jer en ekstra oplevelse – og at værelset var dejligt.

Tak også for den konkrete kommentar om sofaen. Vi har netop renoveret, nymalet og møbleret alle værelser i en mere herregårdsagtig stil, og jeres feedback hjælper os med at finpudse de sidste detaljer, så komforten bliver helt i top.

I er hjerteligt velkomne tilbage – vi glæder os til at forkæle jer igen

Med venlig hilsen
Skrøbelev Gods

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Skønt og meget hyggeligt sted

Skønt og meget hyggeligt sted. Fantastisk mad🤗

25. oktober 2025
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Hej Marianne
Tusind tak for jeres fine anmeldelse 😊
Hvor er det dejligt at høre, at I oplevede Skrøbelev Gods som skønt og meget hyggeligt – og at maden var fantastisk.

I er hjerteligt velkomne igen

Med venlig hilsen
Skrøbelev Gods

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Maden og vin menu som passer én

Maden og vin menu og man kan smage vinen og få en anden hvis smagen ikke passer én
Og verdens bedste creme brule'
god service og dejligt personale
fine værelser

14. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Kære Kristina Karen

Tusind tak for din fine anmeldelse 😊
Det glæder os virkelig at høre, at maden og vinmenuen passede jer – og at I satte pris på, at man kan smage vinen og vælge en anden, hvis den ikke lige rammer ens smag.

Og verdens bedste crème brûlée – den ros bliver køkkenet meget glad for!
Tak også for de pæne ord om service, personale og værelser.

I ønskes en rigtig god Søndag og er hjerteligt velkomne igen på Skrøbelev Gods

Med venlig hilsen
Skrøbelev Gods

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Et super romantisk sted

Et super romantisk sted. De bedste anbefalinger herfra
Den sidste stjerne mangler kun fordi der ikke var kaffe i suiten.

5. marts 2026
Uopfordret anmeldelse
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Hej Kenneth
Tusind tak for jeres dejlige anmeldelse og de bedste anbefalinger 😊💛
Hvor er det skønt at høre, at I oplevede Skrøbelev Gods som et super romantisk sted.

Tak også for jeres kommentar om kaffen i suiten – det skal selvfølgelig være på plads. Næste gang må I endelig sige til, så kan vi bringe frisk kaffe fra restauranten.

I er hjerteligt velkomne tilbage

Med venlig hilsen
Skrøbelev Gods

Bedømt til 4 ud af 5 stjerner

Gode afslappende omgivelser

Gode afslappende omgivelser, fin betjening.
Dejligt at vi kunne sidde uforstyrret i vinkælderen og nyde det sidste glas vin inden sengetid.

20. februar 2026
Uopfordret anmeldelse
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Hej Torben

Tusind tak for jeres fine anmeldelse 😊
Det glæder os rigtig meget, at I nød de afslappende omgivelser og den fine betjening.

Og hvor er det dejligt at høre, at I fik en uforstyrret stund i vinkælderen med det sidste glas vin inden sengetid – det er præcis sådan nogle øjeblikke, vi håber, vores gæster tager med sig.

I er hjerteligt velkomne igen på Skrøbelev Gods

Bedømt til 5 ud af 5 stjerner

Fine omgivelser

Fine omgivelser. Lækker mad og vin

20. november 2025
Skrøbelev Gods-logo

Besvarelse fra Skrøbelev Gods

Hej Jesper

Tusind tak for jeres fine anmeldelse 😊
Hvor er det dejligt at høre, at I nød de fine omgivelser – og at både maden og vinen faldt i jeres smag.

Det skulle glæde os at hygge om jer en anden gang

Med venlig hilsen
Skrøbelev Gods

Dette er Trustpilot

Alle kan skrive en anmeldelse på Trustpilot. En anmeldelse er ejet af personen, som har skrevet den, og vedkommende kan derfor redigere eller slette den til enhver tid. En brugers anmeldelser bliver vist, så længe vedkommendes konto er aktiv.

Virksomheder kan bede deres kunder skrive en anmeldelse ved hjælp af automatiske invitationer. Denne type anmeldelser handler om reelle oplevelser og markeres "Verificeret".

Læs mere om andre typer anmeldelser.

Vi bruger en kombination af dedikerede medarbejdere og avanceret teknologi til at beskytte vores platform. Find ud af, hvordan vi bekæmper falske anmeldelser.

Læs om anmeldelsesprocessen på Trustpilot.

Hér finder du 8 tips til at skrive anmeldelser.

Verificering kan være med til at sikre, at det er rigtige mennesker, der skriver de anmeldelser, du læser på Trustpilot.

Det kan påvirke TrustScoren, når man tilbyder incitamenter i bytte for anmeldelser, eller når man kun spørger bestemte kunder, og det er imod vores retningslinjer.

Læs mere