Desværre er det en rigtig dårlig…
Desværre er det en rigtig dårlig oplevelse jeg har med at gå til dans her. Ingen kommunikation, trods mange sendte mails og telefonopkald med besked på telefonsvareren. Hvor gang skulle vi stå og vente for at blive lukket ind og ofte efter timen var startet. Sidst måtte vi gå hjem fordi der ikke kom nogen og vi intet havde høre om det at det var aflyst. Aldrig et sted jeg vil komme igen!
