Bestilte fælge med dæk
Bestilte fælge med dæk. 2 af fælge kommer med henholdsvis 100g på den ene i alt og 80g i alt på den anden.
Udover dette har jeg bestilt Black Line monteringssæt. Det får jeg heller ikke.
Butikken er ikke interesseret i at tage fælgene retur, da jeg hverken vil have skæve eller dårligt afbalanceret fælge. De mener det er indenfor deres tolerancer.
Så alt i alt en virkeligt ringe oplevelse og det er alligevel et køb tilsvarende halv måneds løn..

Besvarelse fra Däckline







